Highlighted

Wat zijn de bijwerkingen van Fluticasonpropionaat aerosol van Vincion bij kinderen?

Starter

Er is iemand met ervaring met bijwerkingen van Fluticasonpropionaat aerosol Vincion bij kinderen?

Wat zijn de bijwerkingen van Fluticasonpropionaat aerosol van Vincion bij kinderen?

3 ANTWOORDEN 3

Re: Fluticasonpropionaat aerosol van Vincion bij kinderen

Fanatiekeling
Bij het Lareb kun je de bijwerkingen bekijken. Er is wel een uitsplitsing naar leeftijd in aantallen, maar niet in soort bijwerking.
Groet, Feina.

Re: Fluticasonpropionaat aerosol van Vincion bij kinderen

Community Manager

Hoi @YC

Zo te zien heeft Feina je al een goede tip gegeven. Ben je al wat wijzer? 

Even vlug zoeken op Google zegt me dat dit medicijn vaak wordt gebruikt bij aandoeningen zoals COPD en astma. Ik denk dan meteen aan patiëntenverenigingen, zoals het longfonds. Daar zou je mogelijk ook gebruikerservaringen op kunnen vragen. Natuurlijk kan het hier ook over een hele andere situatie en aandoening gaan. Maar misschien is daar ook een patiëntenvereniging van! 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Wat zijn de bijwerkingen van Fluticasonpropionaat aerosol van Vincion bij kinderen?

Starter
Bedankt voor jullie reacties. Er zijn geen bijwerkingen bij kinderen op Lareb bekend omdat Fluticasonpropionaat Vincion niet geschikt voor kinderen is. Onze apotheker heeft de Flixotide van mijn zoon voor de verkeerde generieke medicijn gezwicht.