Waarom staat er "verstrekkingen apotheek" op mijn declaratie-overzicht?

Re: Waarom staat er "verstrekkingen apotheek" op mijn declaratie-overzicht?

Voorbijganger

Ja, Corine V., hartelijk dank voor deze tip. Daar heb ik misschien wel wat aan. Wat moet ik doen om die sms-controle op mijn vast telefoon te krijgen?

Community Manager

DigiD legt dat uit op de website @Louisa. Zie de veelgestelde vraag 'Ik heb geen mobiele telefoon, kan ik toch van de sms-functie gebruikmaken?'. Uit ervaring weet ik dat je dan gebeld wordt. En vervolgens noemt een robotstem dan de cijfers op. Succes!

Voorbijganger

Dank! 👍🙋‍♀️

Bezoeker

Zilveren kruis neemt klanten echt niet serieus. Jaren geleden ergerde ik me al over de term verstrekking apotheek. Drogreden privacy als uitleg van Achmea. En dat terwijl ik met Digid moet inloggen om bij mijn gegevens te komen.

Inmiddels is de term vverstrekking apotheek vervangen door "medicijnen" met tussen haakjes daar achter nog geneesmiddelen, zodat wij sukkels het ook begrijpen. WELKE MEDICIJNEN!@!

Daarnaast wacht Achmea 3 tot 4 maanden voordat ze deze kosten  in rekening te brengen. Dit als extra service waarschijnlijk. 

Wat een klantvriendelijkheid.

Leve de privatisering.

Community Manager

Ik heb geen ander antwoord voor je Datavark. Zoals je denk ik wel meer in dit topic terug kan lezen. We schrijven niet alle medicijnen uit op het declaratieoverzicht. Omdat je soms te maken hebt met privacygevoelige geneesmiddelen. Jammer dat je je hierdoor niet serieus genomen voelt. Helpt het om meer uitleg te krijgen? En heb je dan nog specifieke vragen? 

Je reactie roept wel een vraag bij mij op. Omdat je het hebt over inloggen met DigiD. Zie jij als je kijkt op je Mijn Omgeving bij je zorgkostenoverzicht (niet het declaratieoverzicht) dan niet de medicijnnamen uitschreven? 

Ik wil tot slot wel nog even kort inhaken op je laatste opmerking. Het klopt dat je soms een tijd moet wachten totdat je de rekening krijgt. Ook daarover kunnen we meer informatie geven als je dat zou willen. Open hier dan gerust een nieuw topic over, zodat ook die vraag voldoende aandacht krijgt. Laat het even weten of ik je daarmee nog kan helpen Datavark! 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.