Vervangend medicijn

Re: Vervangend medicijn

Geregelde bezoeker

Ik snap het niet, krijg steeds de pb als post dilevery, als ik stuur of als ik misschien wel iets krijg van iemand, hoe kan dit?

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Beste @Gerda-1407,

Is het inmiddels gelukt om contact met ons te krijgen? Zo niet, maak je gebruik van Facebook?

Ik hoor het graag.

Geregelde bezoeker

Als ik van 1 van jullie medewerkers een pb heb gehad en ik doe beantwoorden komt die niet aan, dagen later zit die weer tussen mijn mail dat het mislukt is, ik druk gewoon op beantwoorden, vreemd hoor.

Bezoeker

Ben het ook zo zat iedere keer andere medicijnen, nu weer simvastine ben je net gewend en zijn alle symptonen weg krijge je weer andere sterf van de jeuk ben het zo spuugzat zit je op vakantie en jeuk overal jeuk.

moet ik dan als ik altijd de zelfde medicijnen wil iedere keer mijn eigen mnedicijnen gaan betalen.

heeft iemand hier ook ervaring mee

Wat vervelend dat je zo'n jeuk hebt, @AnneliesEtiennevanTol! Jeuk kan inderdaad een naar bijwerking zijn van Simvastine. Als je hier erg veel last van hebt, adviseer ik je om dit te bespreken met jouw huisarts of apotheker. Want misschien ben je allergisch of overgevoelig?

Bezoeker

Ik precies hetzelfde, ik slik al jaren het medicijn Neurontin (gabatine) van het merk 

Pfeizer bevalt me prima en belangrijkste geen bijwerkingen al een paar keer krijg ik van de apotheek een ander merk want Zilveren kruis vergoed het niet, maar dat andere merk zitten andere hulpstoffen in waar ik niet tegen kan ik wordt er dik van (en ben blij dat ik net 16 kilo ben afgevallen),dus ik vraag aan mijn huisarts of ik niet mijn oude medicijn mag omdat ik die bijwerkingen heb, mijnhuisarts bericht de apotheek dt ik dus dat bepaalde merk moet hebben.

nee zeht de apotheek die wordt niet vergoed.moet dus nu iedere drie maanden 

188 euro bijbetalen.

het zelfde met het medicijn voor Cholesterol heb al dagen jeuk wordt er gek van, 

tegenwoordig gaat de apotheek en ze verzekering op de stoel van de arts zitten zij beslissen wat goed voor ons is 

ik wordt alleen maar bozer en bozer grgrgrgrgrgrgr

Annelies

Allereerst: wat goed van je dat je zoveel afgevallen bent @AnneliesEtiennevanTol!. Ik kan me voorstellen dat je dan niet blij wordt van een middel waarvan je dikker wordt. Of waarvan je jeuk krijgt. Ook niet prettig.

Ook nu vrees ik dat ik jouw boosheid niet kan wegnemen. Ik vind het niet zinvol om nu weer te verwijzen naar ons farmaciebeleid. En de redenen waarom we dit beleid hebben. Je kunt dit nalezen in het topic over ons beleid.

Ik kan me wel voorstellen dat je misschien specifiekere vragen hebt. Of meer uitleg zou krijgen. Helpt het jou als ik een van mijn collega's van Farmacie zou vragen om telefonisch contact met je op te nemen? Als je dat wil, zou je mij dan in een privébericht jouw relatienummer en postcode+huisnummer en het telefoonnummer waarop je bereikbaar bent willen sturen? Dan kunnen we jouw gegevens erbij zoeken. En nemen we contact met je op.

Je stuurt mij een privébericht als je naast mijn foto op mijn naam klikt. Kies vervolgens de roze button 'Nieuw bericht opstellen'.