Term "Dienstapotheek" volgens polisvoorwaarden?

Fanatiekeling

Wat is de contractsoort van een dienstapotheek? IDEA of Preferent? Of iets anders? Waar is dit te vinden in de polisvoorwaarden? De Zorgzoeker geeft geen informatie over het type contract. Zie afbeelding. ( dienstapotheek Gooi en Vechtstreek)

Groet, Feina.

Term "Dienstapotheek" volgens polisvoorwaarden?

8 ANTWOORDEN

Contract Centrale Dienstapotheek Voorne Putten?

Fanatiekeling

Ik kan in de Zorgzoeker de dienstapotheek "Centrale Dienstapotheek Voorne Putten" , Donualaan 2 in Spijkenisse , niet vinden.

Is deze Dienstapotheek wel/niet gecontracteerd?

zie bijlage voor meer informatie( 2 afbeeldingen)

Groet, Feina.

Re: Contract Centrale Dienstapotheek Voorne Putten?

Moderator

@Feina Ik heb de vraag die je stelt over dienstapotheken en soorten contracten uitgezet bij een van mijn collega's. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug. 

Bedankt voor je geduld.

Moderator

Feina, bedankt voor je geduld! Ik heb een reactie van mijn collega die ik graag aan je doorgeef:

Het klopt dat de zorgzoeker op dit moment geen informatie geeft over wat voor soort contract een dienstapotheek met ons heeft. Er zijn echter wel afspraken gemaakt met een dienstapotheek over het leveren van farmaceutische spoedzorg buiten de openingstijden van jouw eigen apotheek. Er zijn daarnaast aanvullende afspraken gemaakt over het tarief voor de dienstverlening. Dit tarief geldt voor alle verzekeraars.

Voor volgend jaar willen we inderdaad jouw feedback meenemen en de gemaakte afspraken met dienstapotheken meenemen in de informatie voorziening in bijvoorbeeld de zorgzoeker, voorwaarden en of reglement.

Fanatiekeling

En wat is het antwoord op de andere vraag, over de dienstapotheek Voorne-Putten?

Groet, Feina.
Highlighted

Moderator

Ai, sorry Feina. Door jouw andere vraag is die vraag bij mij op de achtergrond geraakt. Mijn fout, excuus! Ik heb direct de vraag weer neergelegd bij mijn collega. Ik hoop vandaag of morgen een reactie te hebben.

Moderator

Sorry dat ik even je geduld moest vragen Feina. Ik heb gesproken met mijn collega. De centrale dienstapotheek die jij benoemd is ook gecontracteerd als dienstapotheek. Helaas is het niet mogelijk op dit moment om in de zorgzoeker te zien of een gewone apotheek ook een contract heeft voor avond, nacht en zondag uren. Dit wordt wel voor aankomend jaar meegenomen. 

Fanatiekeling

En hoe zit het met de zaterdaguren bij een dienstapotheek?

Groet, Feina.

Moderator

Hetzelfde geldt voor de zaterdag uren Feina. Het gaat om avond/nacht uren en weekenden.