Nota met verstrekking apotheek

Nieuwkomer

Op de nota die ZilverenKruis verstrekt staat een "Declaratieoverzicht ingediend door uw zorgverleners".

Helaas worden op de nota, bij verstrekking van medicijnen, niet de naam van het medicijn vermeld maar "verstrekking apotheek". Om te weten welk medicijn bedoeld wordt moet ik persoonlijk op informatie uit.

Als ik een nota ontvang wil ik direct zien waar ik voor moet betalen! Met name als het om meerdere medicijnen gaat.

Dus, beste Zilveren Kruis,  graag volledige informatie op de nota. Dank u.

Nota met verstrekking apotheek

2 ANTWOORDEN 2

Re: Nota met verstrekking apotheek

Fanatiekeling

Bij de meeste zorgverzekeraars kun je in de MIJNomgeving op de regel van "kosten apotheek" klikken, waarna precies de naam en de hoeveelheid van het medicijn en de extra kosten die de apotheek berekent, zichtbaar worden. 

Lukt dit niet bij Zilveren Kruis?

Groet, Feina.
Highlighted

Re: Nota

Webcare
Webcare

Hallo Leo, leuk dat je onze community hebt gevonden!
Zoals Feina al aangeeft: alle informatie over de nota staat op Mijn Zilveren Kruis. Als je hier inlogt met je DigiD en SMS-controle of DigiD app, kan je op de regel klikken om te zien waar de kosten precies van zijn: https://mijndomein.zilverenkruis.nl/paginas/declaratieoverzicht.aspx
Ik hoor graag of het zo lukt!
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.