Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Koemelk en soja allergie

Bewerkt 
Starter

Sinds vier maanden is via bioresonantie gebleken dat mijn dochter een hardnekkige koemelk én soja allergie heeft. Ik ben ook met haar naar de huisarts geweest en hij bevestigd dit ook. Het is niét speciaal onderzocht door een kinderarts in het ziekenhuis. Dit wilde wij eigenlijk niet omdat mijn dochter het eerste half jaar veel in het ziekenhuis heeft doorgebracht. Ze is nu 2,5 jaar en voelt zich, nu wij haar geen soja en koemelk mee geven, veel beter in haar lijfje zitten.
Mijn vraag is, of ik de vervangende voeding, zoals geitenmelk, geitenkaas en koemelkvrijbrood ook kan declareren of dat dit niet mogelijk is?
Met vriendelijke groet,
Ester

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Koemelk en soja allergie

OPGELOST
4 ANTWOORDEN

Re: Koemelk en soja allergie

Fanatiekeling
Vraag het nog eens aan de huisarts. Huisartsen spreken niet graag iets tegen , als de patiënt er wel gelooft. 
Volgens mij is er een enkele kans op vergoeding an dieetkosten. En helemaal niet als de allergie niet (ook) vastgesteld is door een reguliere arts. 

Starter
Hoi Elze,