Aanschaf Vaporiser

Voorbijganger

Goeden dag,

Een vraag wordt een vaporiser vergoed als je medicinale cannabis gebruikt op recept van het pijnteam Deventer Ziekenhuis.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Aanschaf Vaporiser

9 ANTWOORDEN

Re: Aanschaf Vaporiser

Webcare

Goedemiddag Kedyse,

Klopt het dat je met de vaporizer een vernevelaar bedoelt?

Een vernevelaar wordt vergoed vanuit de basisverzekering. Er is wel een aanvraag/motivatie nodig van een behandeld arts.

Op onze website vind je meer informatie over de vergoeding van de vernevelaar: https://www.zilverenkruis.nl/consumenten/vergoedingen/Paginas/Vernevelaar.aspx

Groet,

Jasper

Voorbijganger
Ik heb een vaporiser aangeschaft voor medicinale cannabis

Webcare
Webcare

Voor de vaporisator is vooraf toestemming nodig, net als voor de medicinale cannabis. De aanvraag voor de vaporisator kon met offerte meegestuurd worden met de aanvraag en motivatie voor de cannabis van de neuroloog of pijnarts.Als je het al zelf hebt gekocht is er helaas geen vergoeding.
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Voorbijganger
Goeden morgen, allemaal. Nee, voor de medicinale Cannabis heb ik een machtiging voor een (01) jaar. Voor de Vaporiser heb ik toestemming om een vaporiser aan te schaffen (tot een bedrag van €513), maar omdat de gecontracteerde leverantsier deze Vaporiser niet kan leveren heb ik opnieuw contact gehad met de helpdesk en die adviseerde om de vaporiser ergens anders te kopen en deze ik dan eerst zelf betalen daarna kon ik de rekening indienen en zou het bedrag terug betaald worden aan mij. Tot mijn verbazing wordt de rekening nu niet betaald omdat hij ergens anders gekocht is, raar als de helpdesk je toestemming geeft om die vaporiser ergens anders te kopen waar je zelf wil.

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hoi Kedyse,

Zou je mij in een privé bericht je relatienummer, met geboortedatum en huisnummer willen sturen? Dan kan ik voor je kijken wat de mogelijkheden zijn.

Groet, Valerie

Voorbijganger
@Valeriehoe maak ik een prive bericht geeft aan dat ik niet kan verzenden adres onbekend

Webcare

Hoi Kedyse,

Ik heb zojuist je bericht op Facebook gekregen, ik zal daar verder op je vraag ingaan!

Groeten,

Nathalie

Nieuwkomer
opgelost! de vapariser is helemaal vergoed!

Moderator

Bedankt voor je terugkoppeling Leo! Fijn dat het is opgelost Smiley Vrolijk