Onderzoek mantelzorger behoeften

Voorbijganger

Hallo,

Mijn naam is Iris Voskamp en ik ben een vierdejaars Communicatie en Multimedia design student aan de Hogeschool Rotterdam.
Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik bezig met het vraagstuk :"Hoe kunnen de behoeften van mantelzorgers eerder in kaart worden gebracht bij een wijkverpleegkundige".
Dit met als doel om overbelasting bij mantelzorgers tegen te gaan. 

Graag vraag ik u, als u mantelzorger bent om de vragenlijst dit ik gemaakt heb in te willen vullen.
Dit zal u niet meer dan 3 minuten tijd kosten, maar geeft mij erg veel nieuwe inzichten voor mijn onderzoek. 
Ik hoop dat u mij wilt helpen.
Door op de onderstaande link te klikken komt u bij de vragenlijst

https://goo.gl/forms/SQrNwvTu0aNah6EU2

Alvast bedankt.

Onderzoek mantelzorger behoeften

12 ANTWOORDEN 12

Re: Onderzoek mantelzorger behoeften

Medewerker

Leuk dat je onze community gevonden hebt @IrisV! Hoe ben je op het idee gekomen om onderzoek te doen naar dit onderwerp? Zou je daar nog iets meer over kunnen vertellen? En natuurlijk vinden we het interessant als je te zijner tijd de onderzoeksresultaten met ons deelt.

Bekend gezicht

Hoi Iris,

Ik probeer de link te openen maar dat wil mij niet lukken.

Vriendelijke groet, Eric

Voorbijganger

Ha Eric,

Het probleem is inmiddels opgelost, je kan u het formulier invullen.

Bekend gezicht

Helaas wil het nog steeds niet lukken.

Screenshot 2019-02-28 at 08.56.27.png

Voorbijganger

Blijkbaar werkt de link alleen niet als je er op klikt. Wanneer je de url kopieerd en plakt doet hij het wel.

Lid verzekerdenraad

gelukt

wat ik voral mis is de inbreng van de zorgpro, 

er wordt uitgegaan dat jij moet uitvinden waar je behoefte aan hebt als mantelzorger, maar fijner zou het zijn als je de opties weet wat een pro jou zou kunnen leveren ter ontlasting, dat lijkt in mijn ogen een lagere drempel als dat je zelf zou moeten uitvinden waar je behoefte aan hebt, want meestal ga je zelf verder dan misschien gowed voor je is en ga je pas hulp zoeken als je al onder te veel druk staat.

groet mike

Bekend gezicht

Iris het is gelukt. 

Groet, Eric

Stijlonderzoek naar app voor mantelzorgers

Voorbijganger

Hallo,

Een aantal weken geleden heb ik hier een bericht geplaatst waar ik vertelde dat ik voor mijn afstudeerproject onderzoek deed naar de behoefte van mantelzorgers. Aan alle reacties die ik gehad heb, heb ik erg veel aan gehad. Bedankt daarvoor!

Op dit moment heb ik een concept bedacht, waarnaar mijn mening mantelzorgers inzicht in hun behoefte moeten gaan krijgen. En dit op een leuke manier die niet te veel tijd kost. Nu wil ik gaan beginnen met ontwerpen van dit product, maar dat wil ik graag de hulp van mijn doelgroep oftewel mantelzorgers van. 

Hieronder vind u een link naar een vragenlijst. Zou u deze voor mij kunnen invullen. Het zou mij erg helpen met het onderbouwen van mijn ontwerpkeuzen. En daarnaast wil ik graag een product maken voor mantelzorgers, samen met mantelzorgers. 

https://forms.gle/snhwx1GQDSD7tuVM7 

Alvast heel erg bedankt!

Re: Stijlonderzoek naar app voor mantelzorgers

Community Manager

Leuk om te lezen dat je de volgende stap hebt kunnen nemen in je onderzoek Iris.

Ik heb je reactie toegevoegd aan je eerdere topic. Zodat alles over je onderzoek bij elkaar staat. 

Afhankelijk van ieders persoonlijke instellingen, krijgen alle deelnemers ook een bericht dat er weer een nieuwe reactie staat in dit topic. Dus dat helpt vast ook wel. 

Succes met je onderzoek! 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Bekend gezicht

Leuk dat het al meer tastbaar aan het worden is. Ik heb wederom mijn bijdrage geleverd. Ik begin wel nieuwsgierig te worden.

Tip: de link even knippen en plakken.

Lid verzekerdenraad

hoi,

het lijkt er op dat de link niet werkt

Bekend gezicht

@diadino24 ,

Als u de link kopieerd en plakt in de browser lukt het wel.