Enquête onderzoek: zorg armband

Starter

Beste forumgangers,

Mijn naam is Steven Herkendaal en ik ben een 3de jaars student aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Aan de HAN studeer ik Small Business en Retail Management, misschien vraagt u zich nu af wat ik hier dan doe.

Onze studie denkt en doet veel in het belang van MVO, maatschappelijk verantwoord ondernemen. Vanuit en voor mijn studie ben ik nu bezig met een nieuw product op te zetten, een zorg armband. Deze armband moet de locatie en vitale gegevens van een drager weergeven in een, daaraan gekoppelde, app of webapplicatie. Deze informatie moet een (mantel)zorger ontlasting geven doordat zij vanaf een afstand kunnen zien hoe het met hun zorgbehoevende gaat.

Om een zo goed mogelijk product neer te kunnen zetten heb ik input nodig van (potentiële) klanten en dat zijn jullie! Dus neem alstublieft 2 minuten van uw tijd om mijn enquête in te vullen, hierna is het ook mogelijk oom mee te doen aan een interview, maar dit is zeker niet verplicht.

Alvast bedankt allemaal!

Link naar de enquête:

https://docs.google.com/forms/u/1/d/1QJtiji_NkE5DJp_wuhipO7q9tGoifQD8m3PvRbun0P4/edit?usp=forms_home...

Enquête onderzoek: zorg armband

5 ANTWOORDEN

Re: Enquête onderzoek: zorg armband

Community Manager

Hoi Steven, welkom hier! 
Interessant onderzoek waarmee je bezig bent en de koppeling met maatschappelijk verantwoord ondernemen. Prima om hier op de community advies en hulp te vragen van onze leden. Zeker als jullie nog in een voorstadium zijn van onderzoek en ontwikkeling. 

@lidyactief@tijn63@allan24nl@Dikkie@jae55@adesterke@monique1964 @Sascha @Jenny, @Eric-W en @Ernya Misschien vinden jullie dit interessant om eens te bekijken? 

Je initatief doet me ook een beetje denken aan Alles Oke. Misschien heb je hierover al gelezen op de community. Bekijk anders ook deze twee linkjes eens: Alles Oke blog & Alles Oké pagina