Enquête onderzoek: zorg armband

Starter

Beste forumgangers,

Mijn naam is Steven Herkendaal en ik ben een 3de jaars student aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Aan de HAN studeer ik Small Business en Retail Management, misschien vraagt u zich nu af wat ik hier dan doe.

Onze studie denkt en doet veel in het belang van MVO, maatschappelijk verantwoord ondernemen. Vanuit en voor mijn studie ben ik nu bezig met een nieuw product op te zetten, een zorg armband. Deze armband moet de locatie en vitale gegevens van een drager weergeven in een, daaraan gekoppelde, app of webapplicatie. Deze informatie moet een (mantel)zorger ontlasting geven doordat zij vanaf een afstand kunnen zien hoe het met hun zorgbehoevende gaat.

Om een zo goed mogelijk product neer te kunnen zetten heb ik input nodig van (potentiële) klanten en dat zijn jullie! Dus neem alstublieft 2 minuten van uw tijd om mijn enquête in te vullen, hierna is het ook mogelijk oom mee te doen aan een interview, maar dit is zeker niet verplicht.

Alvast bedankt allemaal!

Link naar de enquête:

https://docs.google.com/forms/u/1/d/1QJtiji_NkE5DJp_wuhipO7q9tGoifQD8m3PvRbun0P4/edit?usp=forms_home...

Enquête onderzoek: zorg armband

5 ANTWOORDEN

Re: Enquête onderzoek: zorg armband

Community Manager

Hoi Steven, welkom hier! 
Interessant onderzoek waarmee je bezig bent en de koppeling met maatschappelijk verantwoord ondernemen. Prima om hier op de community advies en hulp te vragen van onze leden. Zeker als jullie nog in een voorstadium zijn van onderzoek en ontwikkeling. 

@lidyactief@tijn63@allan24nl@Dikkie@jae55@adesterke@monique1964 @Sascha @Jenny, @Eric-W en @Ernya Misschien vinden jullie dit interessant om eens te bekijken? 

Je initatief doet me ook een beetje denken aan Alles Oke. Misschien heb je hierover al gelezen op de community. Bekijk anders ook deze twee linkjes eens: Alles Oke blog & Alles Oké pagina

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Geregelde bezoeker
Ik vind het prachtig die gedrevenheid en oplossinggericht denken. Tegelijkertijd vraag ik mij het volgende af: Is dit nu echt nodig? Ivm de AVG eet; wat kan er gebeuren met de persoons informatie? Zit er pastic in verwerkt? Hoeveel gaat dat kosten? Wat zijn de voor-en nadelen? Zijn die onderzocht? En zo ja, door welke bevoegdheid? Small business....is dit een commercieel produkt? Je ziet meer vragen dan een echte mening op dit moment. Maar wil je niet ontmoedigen hoor😊

Community Manager

Volgens mij zijn dit hele goede (en normale) vragen @Ernya. Privacy (en persoonsgegevens) is ook één van de eerste dingen waar ik aan dacht. Zeker nu met de nieuwe wetgeving die bijna ingaat. Ik kan me zo voorstellen dat Steven wel meer vragen hierover krijgt of gaat krijgen. 

Hoe gaat het met je onderzoek @SHerkendaal? Heb je al wat ingevulde enquêtes terug gekregen? 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Starter

Op sommige vragen kan ik helaas nog geen antwoord geven omdat wij zelf ook zo ver nog niet zijn. Het product wordt wel commercieel in de zin dat wij er geld aan zouden moeten gaan verdienen, maar wij kijken naar oplossingen om het voor de klant zo goedkoop mogelijk danwel gratis te maken. Mocht het wel geld kosten dan moet er gedacht worden aan een aantal euro's per maand.

Qua onderzoek mogen er altijd meer reacties binnenkomen, maar het verloopt verder prima!

Gast

Zojuist de vragenlijst ingevuld. Ik ben wel nieuwsgierig naar dit eventuele hulpmiddel.