Alles Oké gebruikerstest: doe jij ook mee?

Community Manager

Vanaf 16 februari start de gebruikerstest van Alles Oké

Alles Oké geeft een seintje wanneer iets niet in de haak lijkt bij een alleenwonende oudere. De dienst bestaat uit een mobiele app en een slimme elektriciteitsmeter. De app leest via de elektriciteitsmeter het energieverbruik van een familielid of vriend. Wijkt de energieverbruik af van de dagelijkse routine? Dan krijg je via de app direct een melding.

Eind 2017 vroegen we wat jullie vinden van het idee van Alles Oké. Vanwege de positieve reacties hebben we besloten om deze dienst verder te ontwikkelen. De volgende stap is een gebruikerstest van drie maanden.

Jij kunt ook meedoen!

Ben je benieuwd en wil je meedoen aan de gebruikerstest van Alles Oké? Dan nodigen we je graag uit, samen met de persoon waarvoor je zorgt. Klik verder voor meer informatie, de voorwaarden en het aanmeldformulier.

Deel je ervaringen en vragen

Ben je eenmaal aangemeld en uitgenodigd voor de Alles Oké gebruikerstest? Dan horen wij graag wat je goed vindt aan Alles Oké. En waar je nog ruimte ziet voor verbetering. Deel het met ons in het speciale topic voor deelnemers.

Alles Oké is een initiatief van Zilveren Kruis en de makers van Toon, de slimme thermostaat van Eneco. Waarom wij ons hiermee bezighouden, lees je in dit blog: Ongerust over iemand die alleen woont? Probeer deze oplossing eens.

Alles Oké gebruikerstest: doe jij ook mee?

2 ANTWOORDEN

Re: Alles Oké gebruikerstest: doe jij ook mee?

Bezoeker

Ik heb me onlangs, samen met mijn alleenwonende moeder, aangemeld. Gelukkig is er geen directe noodzaak voor de app en de installatie, want er is zeer regelmatig contact en ze heeft een grote mate van zelfredzaamheid. Maar, des te meer reden voor ons om aan de test mee te doen; we kunnen zo vanuit beide 'kanten' van de installatie ervaren hoe het is en onze feedback erover leveren. Mijn moeder vond het - als leek - in elk geval een nuttig concept!

Re: Alles Oké gebruikerstest: doe jij ook mee?

Community Manager

Wat leuk dat jullie je aangemeld hebben, @allan24nl. Gaan jullie ook meedoen aan de test? Of hoor je dat nog? Laat het even weten, ik ben erg benieuwd!