Mijn zilveren Kruis financiële pagina's

Nieuwkomer

Na de inlog middels DigiD, wat al een gedrocht van een systeem is, kom je op de besloten portal van Zilveren Kruis. De navigatie daar is drama. Deze pagina's zijn bedacht door technueten die vergeten zijn een degelijke user journey in te richten. 

Er verschijnen allerlei pop-ups die niet relevant zijn en vragen naar bevestiging van gegevens die allang geregistreerd zijn, zoals sms-controle.  Dus navigeren tussen de diverse onderdelen, geeft een pop-up, daarna moet je opnieuw inloggen, maar de juiste pagina bereiken is onmogelijk. 

Bellen is geweldig. Vriendelijke mensen aan de lijn die zonder ergernis de vraag direct kunnen beantwoorden. 

Mijn zilveren Kruis financiële pagina's

1 ANTWOORD

Re: Mijn zilveren Kruis financiële pagina's

Moderator

Welkom op de community @Piet-Hein. En bedankt voor je feedback! Ik geef je feedback door aan mijn collega's van Mijn Zilveren Kruis. Zij zijn continu bezig met Mijn Zilveren Kruis te verbeteren. Laat ons gerust weten wat beter kan. Of waar je tegenaan loopt. Dan kan ik dat doorgeven.

Vanuit gebruikerstesten hebben wel al een overzicht van verbeterpunten. Daar gaan we dit jaar volop mee aan de slag! Graag willen we Mijn Zilveren Kruis zo gebruikersvriendelijk maken dat je daar alles wat je zoekt, gemakkelijk kunt vinden. Onze vernieuwde app die er binnenkort aankomt gaat daar zeker bij helpen.Een aantal punten gaan we op korte termijn realiseren in de app. Waaronder het inzien van je polisgegevens en de stand van het eigen risico. Maar ook het inzichtelijk maken van het zorgverbruik en het kunnen betalen van openstaande nota's gaan we in de app opnemen. Om deze persoonlijke informatie via de app te delen is het belangrijk dat de app nog veiliger is. Dit kan door de app eenmalig via DigiD te activeren. Daarna kan er via een pincode of vingerprint worden ingelogd. Door de activatie via DigiD is het ook niet meer nodig om zelf nog gebruikersprofielen aan te maken. De app herkent dan meteen wie er allemaal op de polis staat. Maar dat komt er dus nog aan...

Ik ben wel benieuwd of je ingelogd bent met of zonder sms? Dat maakt namelijk wel verschil. Zie hiervoor de pagina 'veilig inloggen met DigiD'.

En misschien staan in het topic 'inloggen controle sms' wat tips en uitleg die je kunnen helpen?

Mocht je nog vragen hebben, laat het me gerust weten. Ik help je graag! En tips over wat beter kan zijn ook altijd welkom!