0 likes

Graag in de toekomst ook voor Windows 10 de vakantie dokter app beschikbaar maken.

Opmerkingen
Medewerker

rhu schreef:
Graag in de toekomst ook voor Windows 10 de vakantie dokter app beschikbaar maken.

Hallo rhu,

De reden dat App de Vakantiedokter er niet is voor Windows is dat de app al vorig jaar voor alleen iOS en Android is ontwikkeld. Dit jaar hebben we de app voor die platforms geoptimaliseerd. De extra kosten van ongeveer € 13.000 voor het (alsnog) geschikt maken voor Windows weegt naar ons idee niet op tegen het marktaandeel van dit besturingssysteem (rond 2%). Groet, Walter de Reus, Manager Merk Zilveren Kruis

Medewerker
Status gewijzigd in: Afgewezen

Cadet

Beste ontwikkelaar van de App. Kijk hier eens naar:

dev.windows.com/en-US/uwp-bridges/project-islandwood

Hiermee wordt het mogelijk om Windows Apps (voor de smartphone, maar ook voor tablet, XBox e.d.) te ontwikkelen met Objective-C. Hiermee wordt het eenvoudig om de iOS/Objective-C code om te zetten naar een Windows App.

Cadet

De windows 10 universal apps kunnen zoals jeroen17 aangeeft ook op windows laptops, windows tablets en windows desktops gebruikt worden en dan is 2% niet echt het juiste cijfer...

Medewerker

Beste Jeroen17 en rhu,

Dank voor de tips. Ik laat de ontwikkelaar ernaar kijken!!

Community Manager
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd

Cadet

Kunt u aangeven waarom de App niet wordt ontwikkeld voor een platform waarop wereldwijd al meer dan 200 miljoen gebruikers zitten? (Windwos 10 staat inmiddals op meer dan 200 miljoen PC's wereldwijd namelijk).

Kijk eens naar Xamarin, een ontwikkelplatform waarop snel voor alle platformen Apps gebouwd kunnen worden.

Medewerker

Hi Jeroen17,

Dank voor de tip. Ik vraag de ontwikkelaar eens te kijken naar Xamarin. Woredt vervolgd.

Groet,

Walter

Cadet

wat is de status hiervan?

Community Manager

We hebben het nagevraagd bij @Walterdus. Ik verwacht binnenkort antwoord van hem.