0 likes
Opmerkingen
Moderator
Status gewijzigd in: In ontwikkeling

Hallo @HJE,

Dank voor je signaal via dit 'Denk-Mee idee'. Ik ben gelijk naar de mensen van het team Mijn Zilveren Kruis gelopen. En ik heb goed nieuws: het taartdiagram komt terug. Het team is bezig met het doorvoeren van verschillende verbeteringen. Daardoor zijn ook wat onderwerpen verplaatst of verwijderd. 1 daarvan wat het taartdiagram. We hebben van andere klanten gehoord dat zij de taartdiagram missen. En daardoor zien we in dat meerdere mensen hier behoefte aan hebben en dat het taartdiagram nuttig is. Het nog wel even een uitdaging om het weer terug te plaatsen. Daar zijn wat technische aanpassingen voor nodig in het nieuwe format van Mijn Zilveren Kruis.

Misschien vind je het leuk om wat praktischer mee te denken wat beter kan in Mijn Zilveren Kruis? Een van onze ontwikkelaars vraagt mij letterlijk: 'Ik zou het wel leuk vinden om samen met hem te zitten om nog meer verbeterpunten eruit te halen. Misschien vindt hij het leuk om op zo’n manier bij te dragen?' Lijkt je dat wat?

Tenslotte: je kunt via Mijn Zilveren Kruis ook gemakkelijk een overzicht in pdf downloaden. Had je dat al gezien? Daar zit geen taartdiagram in. Maar zijn wel alle bedragen opgeteld. Je kunt de pdf downloaden als je inlogt. Je ziet dan onder je naam 5 blokken staan. Kies voor het 2e blok 'Declaraties bekijken'. Daarna kun je verschillende keuzes maken en vervolgens rechtsboven kiezen voor 'Download declaraties (pdf)'. Ben je daar voor dit moment misschien mee geholpen? Laat het me even weten!

Moderator
Status gewijzigd in: In ontwikkeling

Hallo allemaal, hier even een korte update:

Zoals Corine eerder al aangeeft, zien we dat de taartdiagram weg is en willen we dit graag oplossen. Het staat nog niet zwart op wit hoe we dit exact gaan oplossen. Wordt het een taartdiagram of een andere vorm? 

Hoe dan ook zijn we het er overeen dat we de totalen weer willen laten zien. Maar hoe precies weten we nog niet. Zouden jullie weer een taartdiagram willen of toch iets anders? Suggesties zijn welkom! 

Tot slot nog wat meer informatie over een datum: We willen dit graag in het 1e kwartaal van 2018 live hebben staan. 

Geregelde bezoeker

Dag Eva. Ik mis het taartdiagram nog steeds. Zo'n handig overzicht en ZK haalt 'm weg!......ben ik niet blij mee. Zoals ik al eerder schreef: handig om in één oogopslag te zien hoe je kosten ervoor staan. De opmerking dat je alles kan downloaden als pdf, of je pagina's van zorkosten kan doorlopen, werkt niet als je in één seconde het overzicht kan zien middels.........het taartdiagram. Of dat een 'taart' moet zijn of een staafdiagram is wat mij betreft om het even. Als het maar in één opslag duidelijk is hoe je er op dit moment voorstaat. Nu het taartdiagram er niet meer is, is mijn nieuwsgierigheid naar de stand van zaken minimaal. Inloggen in mijn account doe ik nog alleen maar als ik iets specifieks zoek. Verder niet meer. Heet geen zin meer. Dus...dames en heren van ZK! I want my cake back! Prettig weekend. Groet, Harry