0 likes
Opmerkingen
Moderator

Hoi Annzie, 

Top dat je met ons meedenkt over verbetering van Mijn Zilveren Kruis! Ik wil even bij je checken of ik goed begrijp wat je bedoelt: 

Op dit moment zie je in Mijn Zilveren Kruis een diagram waarin je kunt zien hoeveel van je eigen risico nu verbruikt is en nog over is. Dit is gebaseerd op nota's die wij hebben binnen gekregen en verwerkt. Het kan soms zo zijn dat we al een nota binnen hebben gekregen en verwerkt, maar dat jij als verzekerde de nota van het eigen risico nog niet hebt ontvangen. Jouw voorstel is om in de diagram te laten zien: wat je hebt verbruikt, wat je hebt betaalt en wat je nog moet betalen. Begrijp ik dat goed?

Zo ja, dan zal ik je idee neerleggen bij 1 van mijn collega's die zich bezig houdt met de ontwikkeling van mijn Zilveren Kruis. Als ik je toch niet helemaal goed heb begrepen, laat je dit weten?

Moderator
Status gewijzigd in: In onderzoek

Bezoeker

Klopt want als ik in mijn eigen overzicht kijk was mijn eerste gedachten oh ik heb al het eigen risico al betaald. Maar er komt nog een rekening van ruim 150 euro. En dat kan nog wel maanden duren. Dus voor mij als klant is het dus niet overzichtelijk genoeg.

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hey Annzie, onderaan de hoofdpagina staat het diagram met verbruikt eigen risico in mijn zilveren kruis. Wij vermelden daar de binnen gekomen nota's. Als er een nota binnenkomt duurt het bij ons geen maanden voordat we dat weer aan jou doorberekenen maar wel een aantal dagen. In die tussengelegen periode kan het dus inderdaad lijken of je meer hebt betaalt. 

Zou je het voor die tussengelegen periode prettig vinden om daar nog een 3e optie te hebben zodat je ziet dat het nog niet is betaalt? 

Bezoeker

ja dat is wat ik bedoel inderdaad Smiley Vrolijk

Moderator

@Annzie Goed dat je dit nog even aangeeft! Zoals Michelle eerder al heeft aangegeven, zal ik het idee neerleggen bij één van onze collega's die gaat over mijn Zilveren Kruis. Wanneer ik meer weet, zal ik het hier posten. 

Ondertussen ben ik ook benieuwd wat de andere leden van dit idee vinden. Wil je deze toevoeging graag zien? Stem op het idee en / of plaats een opmerking! 

Moderator

@Annzie Ik heb inmiddels een reactie gekregen van mijn collega die bezig is met het vernieuwen en verbeteren van Mijn Zilveren Kruis.

Op dit moment zijn we bezig om in kaart te brengen wat er allemaal anders kan binnen Mijn Zilveren Kruis. De afdeling van mijn collega kijkt naar van alles. Denk aan zaken als navigatie, informatievoorziening en indeling. Jouw wens past dus helemaal binnen dit plaatje en wordt dus ook meegenomen als input in het lopende proces.

Omdat dit een lopend proces is, wat op lange termijn wordt uigevoerd, sluit ik het idee voor nu even af op 'goed idee'.

Maar hoe dan ook is en blijft jullie input zeker welkom!

Moderator
Status gewijzigd in: Goed idee

Community Manager
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd