0 likes
Opmerkingen
Community Manager

@ErikH1 Bedankt voor je voorstel. Ik ga contact opnemen met de mensen die 'Mijn Zilveren Kruis' beheren om na te vragen of het al op de planning staat. Ik ben ondertussen wel benieuwd naar hoe anderen hier tegenaan kijken. Als het een probleem is waar veel mensen tegenaan lopen kunnen we het misschien sneller oppakken. Ik ben benieuwd.

Starter

Mee eens dat het inzichtelijker moet worden, ik heb zelf alle kosten in de gaten gehouden door af en toe de orthodontist en het Zilveren Kruis te benaderen.

Community Manager

@ErikH1 en @HF1975 Ik heb even gesproken met de collega die verantwoordelijk is voor de doorontwikkeling van 'Mijn Zilveren Kruis' en ik heb redelijk goed nieuws: het komt eraan, alleen niet op hele korte termijn. Waarschijnlijk wordt het volgend jaar. Mijn Zilveren Kruis is een complexe omgeving waarbij er veel van onze systemen ontsloten worden voor onze klanten. Dat vergt ook een hoop onderhoud waardoor er minder ruimte is voor vernieuwingen, maar het staat hoog op het prioriteitenlijstje.

Bezoeker

@Raoul Dat klinkt goed, ik denk dat een  hoop mensen daar blij mee zijn. Dan staan ze niet zo snel voor verassingen.

Moderator
Status gewijzigd in: In ontwikkeling