0 likes

Hallo mede klanten van Zilverenkruis.

Ik heb een idee voor zilverenkruis.

Wat vinden jullie dat mensen die blijven bij de zelfde verzekering beloond moeten worden.

Ik ben ondertussen 16 jaar klant bij agis en nu dan zilverenkruis.

Iets van 1 jaar trouwe klant 1 procent korting op je verzekering en dan elk jaar 1 procent erbij.

Wat is jullie mening hierover?

Met vriendelijke groet.

Marko

Opmerkingen
Nieuwkomer

Wat vinden jullie van het idee om vaste klanten te belonen met elk jaar 1 procent korting op je verzekering?

Community Manager
Status gewijzigd in: Nieuw

Hallo @Markoleunk,

Leuk idee om vaste klanten te belonen. Ik zag jouw idee 2 keer voorbij komen. Daarom heb ik ze samengevoegd tot 1.

Ik vermoed dat iedere klant het met jouw idee eens zal zijn. Ik vrees alleen dat Zilveren Kruis failliet zou gaan als we elke klant 1% korting per verzekerd jaar zouden geven... We hebben (gelukkig) veel klanten die ons al jaren trouw zijn. En daar zijn we natuurlijk heel erg blij mee!

In de zorgverzekeringswereld is het belonen van trouwe klanten niet iets dat vaak voorkomt volgens mij. Ik ga voor je uitzoeken wat onze gedachten hierover zijn. En waarom we het nu niet doen. Ik kom daar graag nog bij je op terug.

Nieuwkomer

Zilverenkruis failliet laat me niet lachen. Wat is nou 16 procent van 132 euro 22 euro korting of zo iets. Is dus nog 110 per maand. Ik vind dat nog een behoorlijk bedrag. Daarnaast hebben we ook nog ons eigen risico. Jullie kunnen ook een kleinigheidje sturen. Bijvoorbeeld een kalender of spaarpot voor kinderen. VVV bon noem maar gewoon iets hoeft niet elk jaar maar bijvoorbeeld om de 5 jaar. Kun je 5 jaar de bonussen apart leggen.

Community Manager
Status gewijzigd in: Nieuw

Ik heb je aanvullende opmerking gelezen @Markoleunk. Helaas heb ik nog geen reactie van mijn collega's die hier over gaan. Daarom blijft een inhoudelijk antwoord langer uit dan ik eigenlijk wil. Maar ik kom er zeker nog op terug. Dat geldt ook voor het andere topic dat je geopend hebt over verschillende pakketten voor verschillende mensen.

Debutant

Hallo.

Dat was ook mijn idee. Ik ben mn hele leven al bij deze verzekering. Heb dus al wat namen zien gaan. Nu zilveren kruis dus. 

Als je overstapt krijg je bv korting. Etc. De nuon doet het ook . Ik vind dat er wel iets tegen over mag staan. Tegen trouwe dienst zeker vandaag de dag. Als je klanten wilt houden.

Groetjes

Community Manager
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd

Ook hier heb ik navraag gedaan @Markoleunk.

Wij willen er zijn voor alle verzekerden die geen gebruikmaken van zorg en die dus vitaal willen blijven. En voor alle verzekerden die wel gebruik moeten maken van zorg. We willen hen helpen zo vitaal mogelijk te worden en regelen daarvoor goede zorg dichtbij. Daar kijken we continue naar. Dat willen we niet doen in de vorm van nog eens extra kortingen. Want een aantal verzekerden kan al korting krijgen op zijn/haar basisverzekering en/of aanvullende verzekeringen. Bijvoorbeeld door een bepaalde collectiviteit. En we bieden Zilverkorting aan aan onze verzekerden. In plaats van extra kortingen willen we dus liever meer doen via preventieve dekkingen en goede zorg dichtbij.

Heb ik hiermee een beetje uitgelegd waarom we niet hebben gekozen voor extra korting voor vaste klanten?

Debutant

Ik vind het toch vreemd dat er ieder jaar door alle verzekeraars geprobeerd wordt nieuwe klanten te werven. Waarom niet een beloning voor iedereen die blijft? 

Community Manager
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd

Welkom op de community @Irene2. Bedankt voor je reactie. Ik heb helaas niet veel toe te voegen aan mijn antwoord hierboven. Maar wel goed dat je jouw mening laat weten. We verzamelen alle reacties en delen deze met de beleidsmakers. Dus wie weet dat er ooit een beleidswijziging komt.

Nieuwkomer

Wordt veel te weinig gedaan voor klanten die blijven. Maar managers wel met bonussen. Laat managers bonussen apart leggen om vaste klanten te belonen.