0 likes
Opmerkingen
Moderator

Hoi Patricia,

Helaas is het nu niet mogelijk om dit via Excel uit te draaien. Daarom kan ik je nu niet helpen aan de export waar je om vraagt. 

Ik heb je topic verplaatst naar het onderdeel 'denk mee'. Omdat ik je vraag ook als een verzoek of suggestie zie en zou hem daarom wel graag willen voorleggen aan mijn collega's. 

Nu weet ik zelf niet of je exacte verzoek mogelijk is, systeemtechnisch gezien. Maar daar volgt dus nog een antwoord op. 

Ook goed om te vermelden: er komt een nieuw zorgverbruik pagina. Hierin kan je filteren wat er getoond moet worden. En deze wordt dan als default opgeslagen als PDF en niet meer geprint. 

Resultaat: compacter maar toch completer en digitaal. 

Ik besef me dat dit niet exact je voorstel is Patricia. Maar misschien wel meer de richting die jij zoekt? Zou dit je ook al op weg helpen? 

Moderator

Hoi Patricia. Nog een laatste terugkoppeling, zoals eerder aangegeven.

Ik heb mijn collega's gesproken die gaat over Mijn Zilveren Kruis en de technische mogelijkheden. Dus ook je verzoek om een uitdraai van je zorgkosten te krijgen als Excel bestand.

Het vraagt wat aanpassingen maar in theorie is het wel technisch mogelijk (met de huidige systemen). De vraag die mijn collega heeft is hoeveel verzekerden dan gebruik gaan maken van een functionaliteit als deze. 

De oproep is dan ook aan iedereen: zou je deze functie graag willen? Laat het ons horen in dit idee. Of heb je genoeg aan de nieuwe functionaliteiten van Mijn Zilveren Kruis? 

Bij genoeg reacties en likes is het namelijk wel een gesprek en verder onderzoek waard! Daarom pas ik de status aan naar 'meer reacties nodig'. 

Zoals je in mijn eerdere reactie leest gaat er ook wat veranderen in Mijn Zilveren Kruis en de zorgverbruik pagina. Als klant krijg je op deze manier weer extra mogelijkheden en kan je op voorhand bijvoorbeeld filteren wat je graag als PDF geëxporteerd zou willen hebben. Dit zorgt voor veel klanten dat ze de extra functies krijgen die ze willen. 

Ik verwacht dat de nieuwe release met een paar weken beschikbaar is. Kijk tegen die tijd eens in je eigen domein Patricia, ben namelijk benieuwd naar je mening! 

Moderator
Status gewijzigd in: Meer reacties nodig

Starter

Hoi Patricia (en Eva),

Misschien is het wat om de inhoud van de pdf bestanden te selecteren en te kopiëren en vervolgens in Excel te plakken?

Ik doe dat regelmatig als ik snel even wat op een "rij" moet zetten.

Moderator

Bedankt voor de tip Medic! 

Ik heb meteen even gekeken of dat het hier ook werkt. Omdat je soms wel eens documenten tegenkomt vanwaar je niet kan kopiëren. 
Wanneer je op de knop 'print zorgverbruik' klikt, kom je in het print scherm. Waar je kan aangeven hoe je wil printen (welke printer of PDF printer e.d.). In dat scherm kan je ook meteen de gegevens kopiëren en eventueel in een eigen gemaakte Excel bestand plakken.  

Community Manager
Status gewijzigd in: Nieuw

@PatriciaBouws Werkt de oplossing die Eva hierboven heeft genoemd voor jou? 

Moderator
Status gewijzigd in: Meer reacties nodig