0 likes

Hoi Zilveren kruis,

Zouden jullie misschien de layout van de emails kunnen verbeteren, ze komen bij mij via hotmail heel lelijk binnen. Ik heb een screenshot toegevoegd.

Groet,
Sjoerd

mail zilveren kruis (1).png

Opmerkingen
Community Manager

Hoi @sjoerdG,

bedankt voor het doorgeven! Ik ga er samen met een frontender naar kijken. Op de 1 of andere manier gaat het in Hotmail helemaal mis. Als je nog meer foutjes tegenkomt hoor ik het graag.

Debutant

Hoi Raoul,

Fijn dat jullie ernaar gaan kijken Smiley Vrolijk. Kan ik een update krijgen als er iets is gebeurd?

Nog een foutje: Links worden niet altijd als links weergegeven. Ik kreeg een mail dat jij een reactie had geplaatst met daarin een link waar ik niet op kon klikken.

Community Manager

Hoi @sjoerdG. Bedankt voor het doorgeven. Over een twee weken begint er een nieuwe frontender. Ik zal laten weten wanneer hij dit opgepakt heeft.

Community Manager

Inmiddels zijn onze community e-mails aangepakt en zou je ze met een normale layout moeten ontvangen. Ook de linkjes hebben we aangepakt. Omdat ik je hier noem @sjoerdG, krijg je als het goed is ook een e-mail. Dan kan je het meteen zien. Als het goed is moet alles nu juist weergegeven worden, klopt het bij jou ook?

Ik heb het nu over de e-mails die verstuurd worden vanuit de community. 
De e-mail in jouw voorbeeld gaat zo te zien niet over de community. We zijn daarom met jouw signaal ook verder de organisatie in gegaan. Zodat we ook andere e-mails met deze problemen kunnen verbeteren. Wanneer ik daar wat meer concrete informatie over heb, kom ik hier weer terug voor een update. 

Ik heb voor de zekerheid je afbeelding opnieuw toegevoegd. Maar nu zonder je relatienummer en volledige naam.

Debutant

Hoi @Eva S,

Dank voor het oppakken van dit probleem en ook voor het weghalen van mijn gegevens. Dat was wat onzorgvuldig.

De email die ik kreeg zag er inderdaad nu goed uit. Fijn Smiley Vrolijk De link naar deze thread was echter nog steeds niet klikbaar, ik moest hem kopiëren naar mijn browser. 

Ook fijn dat je dit doorstuurt zodat hopelijk alle mails worden verbeterd. Het was mij niet duidelijk dat dit niet de juiste plek daarvoor was.

Medewerker
Status gewijzigd in: In ontwikkeling