Sinds enkele jaren heb ik last van tinnitus. Nu kan ik er overdag redelijk mee leven, maar 's nachts in bed kom ik simpelweg niet in slaap wegens de immer aanwezige piep in de oren.

Nu heb ik daar iets voor gevonden waardoor ik wel in slaap kan komen. Dat is namelijk het luisteren naar een audioboek via mijn Ipad. Dit doe ik door middel van oordoppen in mijn oren. U kunt zich voorstellen dat het dagelijks dragen van oordoppen op een gegeven moment erg zeer gaat doen aan de oor(schelp). Toen kwam ik op het idee om op maat gemaakte koptelefoontjes (oordopjes) te laten maken. Deze worden op maat gemaakt voor elk oor. Hierdoor zal ik dus voortaan geen last meer hebben van pijnlijke oren en kan ik veel beter leven met mijn tinnitus. Ik zie het dan ook als een verbetering van mijn levenskwaliteit.

Er worden meerder dingen vergoed bij andere chronische aandoeningen om de levenkwaliteit van de persoon/patiënt te verbeteren. Ik zou het niet meer dan eerlijk vinden als deze in ear koptelefoons ook (deels) vergoed gaan worden. 

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Jos Handgraaf

Opmerkingen
Medewerker
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd

Dat klinkt niet zo best @JosHandgraaf! Morgen ben ik er niet. Ik ga donderdag kijken of ik kan uitvinden wie jou zou bellen. En wat er aan de hand is. Ik kom er bij jou op terug, is dat goed? 

Regelmatig

Hallo Corine, dat is prima. Maar zoals je ondertussen wel kunt begrijpen, reken ik helemaal nergens meer op...

Starter

Ik ben ondertussen wel benieuwd geraakt op welke datum jullie inmiddels zitten met deze 'communicatie'. Ik bewonder Jos zijn geduld. Ben benieuwd naar de afloop: zijn goede argument verdient gehoor en uitvoering volgens een beslissing door iemand die inderdaad patiëntgericht en pragmatisch denkt.

Medewerker
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd

Ik heb in mijn gegevens gevonden met wie je gesproken hebt @JosHandgraaf. Ik ga bij haar navragen wat er aan de hand is.

Op dit moment kan het idee van Jos nog niet losstaand in de verzekering worden opgenomen, @WillemKraan, lees ik in een bericht van mijn oud collega Jordan hierboven. We kunnen het wel op de wensenlijst voor 2020 plaatsen. Daarover gaan onze voorwaardenmakers binnenkort weer in gesprek.

Regelmatig

Hallo Corine, we zijn weer een week verder en ik heb nog steeds niets gehoord!!! Hoe moeilijk is het om je belofte na te komen en mij terug te laten bellen?!?!?! Ik word er gillend gek van!

Medewerker

Toevallig heb ik vanmiddag nog contact proberen te krijgen met de collega die jou zou bellen @JosHandgraaf. Dat is niet gelukt. Mogelijk is zij weer ziek. En is dat de reden dat je nog niets van haar gehoord hebt. Woensdag werk ik niet. Donderdag ga ik er weer voor jou achteraan. 

Regelmatig

Hallo Corine,

Ik ben er nu echt klaar mee. Ik wil met jullie persoonlijk in overleg.

Ik krijg constant van jullie te horen dat iemand wel contact met mij opneemt of dat er iemand ziek is. Het duurt ondertussen al meer dan 4 maanden en ik ben werkelijk niets opgeschoten!

Ik wil met jullie persoonlijk in overleg. Waar kan ik naar toe komen? Geen privé berichten meer aub, laat iedereen maar lezen hoe weinig jullie voor jullie klanten over hebben.

Medewerker

Bedankt voor je bericht @JosHandgraaf. We hebben met inderdaad via een aantal priveberichten contact gehad. Op jouw verzoek reageer ik nu ook even het topic. Helaas wordt er inderdaad wat van jouw geduld gevraagd. Een teamlid van de door ziekte getroffen collega neemt jouw vraag nu over. Ik ga even met haar overleggen wat er mogelijk is. Ik weet dat we wachten op aanvullende informatie van de KNO-arts. Als dat binnen is, kunnen we jou een onderbouwd antwoord geven. Ik vraag even na wat de status is en laat het jou weten.

Medewerker

Ik heb overleg gehad met de teamleider van mijn zieke collega, @JosHandgraaf. Het dossier is nog steeds bij ons onder behandeling, maar er is helaas vertraging is vanwege ziekte. Jouw situatie is een bijzonder, Jos. En omdat het in jouw geval een bijzonder dossier gaat, kan het niet zomaar door iemand anders opgepakt kan worden. Mijn collega heeft met jou afgesproken dat er eerst meer informatie van de KNO-arts nodig is. Hier wachten wij dus nog op. We gaan ervanuit dat we volgende week een update kunnen geven.

Regelmatig

Hallo Corine, ik begrijp je. Maar begrijp mij ook. Hoe lang kan het duren om informatie te verkrijgen van de KNO-arts, terwijl ik die informatie eigenlijk al aan jullie heb verstrekt? Jullie kunnen toch zelf ook even bellen en de gegevens op vragen? Het duurt allemaal zo ontzettend lang en ik zit maar te wachten. Dat "we gaan er vanuit dat we volgende week een update kunnen geven" is ook niet gelukt.
Ik snap dat jij je best doen, Corine. Maar de organisatie werkt gewoon niet. Het kan gewoon simpelweg niet dat het weken moet duren om een update van de KNO-arts te krijgen. Dat is geen gebrek van de KNO-arts, maar een gebrek aan inzet van jullie kant uit. Bel gewoon op en vraag om de benodigde documenten.

Ik hoop binnenkort van jullie weer een update te ontvangen..