0 likes
Opmerkingen
Community Manager

@Bernadette1 Bedankt voor je reactie. Begrijp ik dan goed dat je voorstel is om declaraties uit elkaar te halen en als afzonderlijke overboekingen over te maken. Dus elk bedrag als aparte boeking?

Regelmatig

Ja! Dat zou veel overzichtelijker zijn

Community Manager

@Bernadette1 Okee, dan is dat me duidelijk. Ik denk zelf dat het bundelen van overboekingen efficiënter is en wellicht ook goedkoper en dat dat de redenen zijn waarom we het zo doen. Voor de toelichting heb je dan wel het declaratieoverzicht of 'Mijn Zilveren Kruis' nodig. Ik ga navragen wat de reden is dat we het zo doen en vragen of er nagedacht is over een andere manier. Ik kom er op terug!

Regelmatig

Hoi Raoul,

Ik kan me voorstellen dat indien je veel declaraties hebt, je het juist fijn zou vinden om overboekingen gebundeld te krijgen. misschien een keuze mogelijkheid? 

Of bij bundeling van overboekingen, de verschillende bedragen noemen in de overboeking, dat is ook prima.Liefst ook met vermedling voor welk familielid

Cadet

Hoi Bernadette! Dat klinkt voor mij een beetje als met een boodschappenkar bij de kassa elk item apart afrekenen en voor elk gekocht item dus ook een apart bonnetje krijgen... Denk niet dat ik dan ooit nog iets zou kunnen herleiden op mijn bankrekening! 

Moderator

Hoi Bernadette en Bad Hero (welkom trouwensSmiley Vrolijk), het klopt wat Raoul eerder al aangeeft. Het bundelen van overboeken is een stuk efficienter en ook voordeliger dan elke uitbetaling apart over te maken. We zouden dan namelijk ook voor elke overboeking een apart declaratieoverzicht moeten versturen wat weer zorgt voor een hoop administratie!

Toch ben ik benieuwd Bernadette, heb je wel eens het overzicht waar @Raoul naar verwijst bekeken? Hier zou je namelijk erg makkelijk moeten zien wat er precies is overgemaakt, wat er is verrekend etc. Mocht daar nog onduidelijkheden zijn of je hebt tips voor ons horen we dit graag! Alvast bedankt voor het meedenken! 

Regelmatig

Beste allemaal, 

Ik ben blij met jullie tips! Ik heb de berichten van zilveren kruis blijkbaar altijd gemist. 

Ik zie dat de bedragen die vergoed worden,  heel helder worden weergegeven in de berichten. Er wordt ook heel duidelijk in vermeld wat met elkaar verrekend wordt. Bundeling van bedragen is me nu ook duidelijk.

Mijn excuses.

Dank voor de uitleg!

Moderator

Geen excuus nodig Bernadette! Ben blij dat je de informatie hebt gevondenSmiley Vrolijk We hebben de uitleg graag gegeven!

Fijn weekend!

Moderator
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd