0 likes

Op de website deed ik een zoekactie op het woord "2020". Daar kwamen een aantal treffers uit. ( zie bijlage) Één van de treffers ging over fysiotherapie en daarin staat onderstaande tekst. Deze tekst vind ik niet duidelijk. Je kunt hierdoor ten onrechte de indruk krijgen dat fysiotherapeutische zorg verzekerde zorg is. Het eigenaardige is dat ik de precieze tekst niet kan terugvinden op de pagina waar de link naar toe wijst. Een andere onduidelijkheid is dat er voor niet gecontracteerde zorg eigenlijk wèl een verwijzing nodig is. Volgens mij kan deze tekst dus op meerdere punten voor misverstanden zorgen. 

Mijn vraag is of ZK deze tekst kan aanpassen?

Fysiotherapie

Heeft u normale fysiotherapie nodig? Dan kunt u bij fysiotherapeuten direct een afspraak maken. Een verwijzing van de huisarts is niet nodig. Staat uw aandoening op de chronische lijst van de overheid? Dan gelden andere regels.
(PS het verschil tussen de regels voor chronische en niet chronische fysio behoeft mij niet uitgelegd te worden. )

Opmerkingen
Community Manager

Goedemiddag @Feina

Goed signaal! Ik begrijp uit jouw bericht dat het niet duidelijk is dat je de informatie op de zoekpagina niet kan terugvinden in het volledige artikel. Als ik jouw reactie lees krijg ik ook het idee dat de tekst in het zoekresultaat ook nog verbeterd kan worden. Heb je een suggestie waarin we de tekst kunnen aanpassen?

Hoe dan ook, ik ga jouw signaal alvast doorgeven aan mijn collega's die de website beheren. Als ik meer nieuws heb laat ik het jou weten.

Fanatiekeling

@Jasper1 ,

ik laat het denken aan jullie over. Als je maar begrijpt waarom dit verwarrende informatie is, die bovendien niet juist is. 

De vraag is ook waarom de tekst niet op de hoofdpagina is terug te vinden. Als dit klopt moet het goed worden uitgezocht. Want het is onacceptabel dat er informatie is die geen status heeft omdat hij niet is terug te vinden.

Community Manager

Goedemiddag Feina,

Gisteren heb ik een terugkoppeling gekregen van mijn collega's die de website beheren. Ze hebben jouw feedback bekeken en de pagina aangepast. Als je opnieuw zoekt op '2020' en de introductietekst onder 'Fysiotherapie' bekijkt, dan zie je de nieuwe tekst. Nogmaals dank voor het signaal. 

Groet,

Jasper​​​​​​​