0 likes

Voor mijn dementerende moeder heb ik een medicijncaroussel afgeschaft. Dit systeem zorgt er voor dat zij nooit te veel medicijnen kan nemen omdat die alleen op het actuele inname moment beschikbaar komt. Hierdoor kunnen wij het inzetten van professionele zorg uitstellen. Dit is exact wat de overheid van ons vraagt: zolang mogelijk mantelzorg. Ik begrijp dat dit niet voor vergoeding in aanmerking komt, wie weet een idee om dat in overweging te nemen. Apparaat is niet goedkoop maar zorg is mijns inziens nog duurder.

Edit: titel aangepast door moderator

Opmerkingen
Medewerker

Hallo Ciska,

Dank je wel voor het indienen van jouw Denk Mee Idee. 

Wat fijn dat de carrousel een goede ondersteuning biedt aan de zorg die jouw moeder zo nodig heeft. Wij hebben het verzoek om de carrousel op te nemen binnen de vergoeding voorgelegd. Zodra wij hierop een reactie op krijgen, laten we jou dit weten.

Klopt het dat de carrousel € 129,95 kost?

Ik ben overigens erg benieuwd of andere lezers de carrousel kennen/gebruiken en of zij hier ook tevreden over zijn? 

Hartelijke groet, Judith

Moderator
Status gewijzigd in: In onderzoek

Expert

Beste Cisca,

Bedankt voor je idee om de medicijncarrousel beschikbaar te maken voor onze verzekerden. We gaan onderzoeken of de carrousel in 2016 kunnen aanbieden met een korting. We kunnen deze dan aanbieden binnen de Zilverkorting. Ik hou je op de hoogte.

Otto

Community Manager
Status gewijzigd in: In ontwikkeling