Machtigingen zou ik graag via Mijn Zilveren Kruis willen ontvangen. Goedkoper en milieuvriendelijker.

Opmerkingen
Voormalig medewerker Zilveren Kruis
Status gewijzigd in: Goed idee

Hey Nicole,

Interessant idee! Ik heb je idee uitgezet en kom er zo snel mogelijk op terug. 

Status gewijzigd in: Niet op dit moment

Hey Nicole, excuses dat het antwoord zo laat komt. Ik heb je vraag neergelegd bij de afdeling die werkt aan het klantdomein. Zo word er nu gewerkt aan een uitgebreider financieel overzicht.

Machtigingen ligt wel op de stapel om ook in het klantdomein te verwerken, maar dit kan dus nog even duren. Ik heb je idee daarom gewijzigd naar de status 'Niet op dit moment'. 

Bedankt voor je inbreng!

Community Manager
Status gewijzigd in: Uitgevoerd

@Nicole75

Het is even geleden, maar ik heb een update voor je over dit denk mee idee. Je geeft aan graag machtigingen te willen ontvangen in Mijn Zilveren Kruis. Toen je net kwam met dit idee stond het niet op de agenda. Inmiddels zijn er een aantal dingen aangepast, zo ook over machtigingen. 

Sowieso is het goed om te beseffen dat er verschillende soorten machtingenn zijn. Om er even twee algemene groepen van te maken. 1. Machtigingen voor zorg, dit gaat over behandelingen. 2. Machtigingen om iemand anders toestemming te geven verzekeringszaken te regelen of bekijken. Ik leg hier per soort machtiging uit wat er nu mogelijk is. 

1: Machtigingen van zorg
Medische machtigingen die goedgekeurd zijn kun je inzien in Mijn Post. Als verzekerde kan je ook je eigen medische machtigingen terugzien. Dit was een tijd geleden niet mogelijk. Maar het 'knopje' staat inmiddels weer aan. 

2: Regelen en bekijken van zorg
Als je samen binnen 1 polis valt, kan je je partner machtigingen om dingen in te zien en te regelen. Dit werkt nu allemaal online en in Mijn Zilveren Kruis.