0 likes
Opmerkingen
Moderator
Status gewijzigd in: Nieuw

Welkom op de community @Lonneke3. Leuk dat je dit 'Denk mee- idee' hier oppert. Ik kan me voorstellen dat het handig is als de informatie uit de chat beschikbaar blijft. Ik ga voor je navragen of dit in Mijn Zilveren Kruis in te bouwen is. Je hoort nog van mij!

Moderator
Status gewijzigd in: Uitgevoerd

Ik heb even navraag gedaan bij mijn collega's van het team van Mijn Zilveren Kruis @Lonneke3. Als het goed is, blijft het chatvenster binnen Mijn Zilveren Kruis beschikbaar. Ook als je binnen Mijn Zilveren Kruis tussen de verschillende pagina’s navigeert. Ga je bijvoorbeeld de de online vergoedingen dan verlaat je op dat moment Mijn Zilveren Kruis en staat je chat niet meer in beeld. Als je vanuit de vergoedingen weer teruggaat naar Mijn Zilveren Kruis dan zou je als het goed is, zien dat het chatvenster daar nog steeds openstaat. Dus om verder te chatten, moet je teruggaan naar Mijn Zilveren Kruis. Of je moet je eerdere uitstapje in een apart tabblad of venster doen. 

Mocht je weer een keer chatten kun je dan eens kijken of het inderdaad zo werkt @Lonneke3? Als het niet goed werkt, hoor ik het graag! Voor nu zet ik dit Denk-Mee idee op 'uitgevoerd'. Mocht er meer mensen zijn met chatproblemen via Mijn Zilveren Kruis laat het ons weten! Dan ga ik weer in overleg met mijn collega's om uit te zoeken hoe het beter kan.