0 likes
Opmerkingen
Community Manager

Hoi @GKOBL, ik vind het een goed idee. Volgens mij doen we dit alleen al. We bieden collectieve kortingen aan voor mensen die aangesloten zijn bij een sportbond.  Dat zijn er best al wat.

Daarnaast is er een nieuw initiatief van Zilveren Kruis: Actify 
Je kan punten sparen door mee te doen aan bepaalde uitdagingen en door je stappen te tellen.

Die punten kan je daarna inwisselen voor korting op geselecteerde producten. 

Sluit dat aan bij jouw voorstel? Of zie je het toch iets anders voor je?

Debutant

Beste Raoul,

Dank voor je reactie. Ik was niet op de hoogte van Actify, zal me hier meer in gaan verdiepen.

Sluit deels aan wat ik bedoel.

Een ander punt is dat sporters doorgaans gezonder leven, en daardoor minder gebruik maken van de zorg verzekering. Een korting stimuleert dit verder, en zal op termijn de zorg ksoten verder reduceren.

Gijsbert

Community Manager

@GKOBL Zeker Gijsbert, wij zien ook dat een gezonde levensstijl bijdraagt aan het in de hand houden van de zorgkosten. Ik heb wel een vraag: hoe zou je kunnen nagaan of iemand ook écht gezond leeft? Ik ben bijvoorbeeld ook lid van een sportschool, maar ben nu toch al twee weken niet meer geweest. 

Moderator
Status gewijzigd in: Uitgevoerd

Gijsbert, mijn collega Raoul legt hierboven al uit dat we jouw idee eigenlijk al doen.  Want we bieden collectieve kortingen aan voor mensen die aangesloten zijn bij een sportbond. En we hebben Actify. Daarom zet ik jouw idee op 'uitgevoerd'. Mocht je nog willen reageren op dit topic dan mag dat natuurlijk altijd!

Corine