0 likes

Zojuist lid geworden van deze community. Ik gebruik de Zilveren Kruis app op mijn mobiele telefoon, maar vind daar de community niet terug. Jammer dat er geen koppeling is, komt dat nog?

Opmerkingen
Webcare
Webcare

Hoi Cristel, dat lijkt mij ook handig, bedankt voor je idee!
De Zilveren Kruis app kan je alleen gebruiken om een declaratie naar ons te versturen, er kan verder niks aan gekoppeld worden. Wel zijn we bezig met een mobiele versie van de community. Binnenkort is de community dus ook goed te gebruiken met je mobiel!

Moderator
Status gewijzigd in: Niet op dit moment

Medewerker

@Cristel  Hallo Cristel, ik ben blij om te melden dat er nu ook een mobiele versie van het community platform is. Wanneer je forum.zilverenkruis.nl intypt op je mobiele telefoon, zal je automatisch op deze versie uitkomen. Een andere optie is om op Service en Contact te klikken wanneer je zilverenkruis.nl bezoekt, vervolgens krijg je dan de optie Forum.

Wil je laten weten hoe de mobiele versie bevalt en of je nog tips voor ons hebt?

Passant

Dankjewel voor je reactie @Michiel . Ik zal de mobiele versie de komende weken gaan proberen en mijn bevindingen hier melden.

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hey Cristel, leuk om te lezen dat je de mobiele versie gaat gebruiken. Ben erg benieuwd wat je ervan vind!

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

@Cristel, ik kwam dit idee weer tegen en was even benieuwd hoe jouw ervaring is met de mobiele versie. Laat je het weten?

Community Manager
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd