0 likes
Beste meneer/ mevrouw,

Wij zijn drie studenten van de Hogeschool Rotterdam, opleiding fysiotherapie en zijn voor school bezig aan een project. Dit project gaat over dat we de beroepsgroep ‘fysiotherapie’ moeten helpen door iets uit te vinden. In stage zijn wij ertegenaan gelopen dat we het erg lang vinden duren om af spraken te kunnen maken met nieuwe, dan wel bestaande cliënten. Daarom hebben wij besloten om en app te gaan maken hiervoor. Wij vroegen ons af of u wellicht geïnteresseerd zou zijn om ons hierin te ondersteunen?

Wij horen graag van u!

Met vriendelijke groet,

Collinde Hak
Naomi Kling
Lisanne Klein
Opmerkingen
Community Manager
Status gewijzigd in: Nieuw

Welkom op de community @LisanneKlein. Allereerst wil ik jullie alle 3 veel succes met jullie pittige studie toewensen!

Ik twijfel of wij jullie kunnen helpen

Ik begrijp dat jullie een app willen maken die met afspraken maken te maken heeft. Dat lijkt me iets dat speelt tusssen de fysiotherapeut en de patiënt. In de app moet dan een koppeling komen naar de afspraken-database van de fysiothepeut denk ik? Als verzekeraar zitten we eigenlijk helemaal achteraan de 'zorgrit' die onze verzekerde maakt: namelijk als er betaald moet worden. Met het afsprakenproces hebben wij eigenlijk niets te maken volgens mij. Hoe zullen jullie precies voor je hoe wij daarin een rol zouden kunnen spelen? Kun je jullie hulpvraag iets meer toelichten?

Debutant

Beste Corine,

Dit is voor ons een project van school en wij moeten hier een financieël plan voor opstellen. Dus wij moeten laten zien dat dit een fysiotherapiepraktijk geen verlies gaat opleveren. Daarvoor hebben wij 'sponsoren' nodig, wij willen hiervoor zorgverzekeringen vragen om een financieële bijdrage te doen en als dank daarvoor willen wij in die app reclame maken voor jullie zorgverzekering en deze aan de cliënten van de praktijk adviseren. 

Ik hoor graag van u!

Mvg,

Lisanne Klein 

Community Manager
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd

Dank voor je toelichting @LisanneKlein. Ik begrijp dat het gaat om een financiële bijdrage. We krijgen erg veel verzoeken om sponsering en om financiële bijdragen. Daarom hebben we hierover ook informatie op onze website staan. Op de pagina 'Sponsorverzoek Zilveren Kruis' kun je dat nalezen. Ook zie je op die pagina hoe je een sponsorverzoek kunt indienen. Ik kan als community manager verder niets voor je kan betekenen. Mochten jullie nog een andere vraag hebben waarbij ik kan helpen, laat het gerust weten. Graag wil ik jullie veel succes met jullie studie toewensen!