0 likes

Kan Zk niet als ze een herinnering van de maandtermijn naar je email sturien niet gelijk de acceptgiro gegevens erbij vermelden?

Nu moet je elke keer naar mijn zk om je betaling gegevens in te zien om die dan te kunnen overmaken.

Want ja FINBOX is ook al om zeep geholpen. En aangezien het inloggen op mijn ZK ook  niet altijd werkt is dat knap irritant.

Opmerkingen
Moderator

Hoi Erik, bedankt voor het indienen van je idee.

Ik heb nog een aantal vragen zodat ik precies begrijp wat je zou willen veranderen. Dan kan ik het daarna voorleggen aan mijn collega's. 

Je mist zo te lezen informatie in een e-mail die je van ons ontvangt. Daardoor moet je eerst naar Mijn Zilveren Kruis om de betaalgegevens in te kunnen zien. Dat zijn dan inderdaad meer clicks wat ook weer wat doet met de tijd en je gebruikersgemak. 

Ik ga er vanuit dat het hier gaat over betaalmail, klopt dat? 

Bij automatische incasso gaan de betalingsherinneringen eigenlijk altijd met de post. Wanneer je een betaalmall gebruiker bent, krijg je 5 dagen voor de vervaldatum een nieuwe herinnering e-mail. Hierin staat een linkje en een knop die rechtstreeks naar de betaalpagina gaan, waar alle betaalinformatie al vooraf is ingevuld. Is dit de e-mail waarover je spreekt? Of bedel je een andere e-mail? Misschien is het mogelijk om een kopie van de e-mail te delen? Je mag dit ook privé naar mij sturen vanwege de persoonlijke gegevens. 

Even in het midden gelaten om welke e-mail het precies gaat. Het is ook belangrijk om te weten welke betaalgegevens jij  precies mist in de e-mail. Heb je ook een voorkeur over hoe en waar je deze zou willen terugvinden?

Ik lees dat je regelmatig problemen hebt met inloggen. Dat is erg vervelend Erik en ook zeker niet de bedoeling. Heb je al eens gekeken op deze pagina: Hulp bij problemen in Mijn Zilveren Kruis? Er staan verschillende tips in. En mocht je er met de tips niet uitkomen dan kan je meteen je probleem doorsturen naar onze online afdeling met het daarvoor bestemde invulveld. 

Bezoeker

@Eva S Ik bedoel de herinnering mail voor de betaling, die verwijst naar mijn zk als je niet betaald hebt voor de 15e ofzo.

En de gegevens die ik bedoel zijn het betalingskenmerk en het maandbedrag+ bank rek ZK. Meer heb je niet nodig om over te maken.

Moderator
Status gewijzigd in: In ontwikkeling

Bedankt voor je verdere uitleg Erik. 

Ik heb je idee besproken met mijn collega's die gaan over deze e-mails. We vinden het een goed idee en gaan hier verder mee aan de slag. Het uiteindelijke plan: een e-mail met alle benodigde gegevens om de betaling te doen en een link naar iDEAL. 

De verwachting is dat deze nieuwe e-mails tegen het einde van het jaar beschikbaar zijn. 

Voor in de tussentijd nog even op de oude manier helaas. Het is geen ideale oplossing, maar misschien helpt het om alvast een betaalopdracht in de toekomst klaar te zetten. Misschien scheelt het je op die manier toch nog wat extra clicks en opzoek werk.