0 likes
Opmerkingen
Moderator
Moderator

Hallo @ErikH1

Je hebt het over een 'premie die vooruit betaald moet worden' dit is mij niet helemaal duidelijk. Je hebt bij ons de keuze uit verschillende incasso momenten. De premie betaal je uiterlijk op de eerste van de maand. Als je kiest voor deze optie dan betaal je op 1 januari voor de maand januari en 1 februari voor de maand februari enz. Het is niet zo dat wij vooraf een extra maand in rekening brengen waardoor je in één keer twee maanden moet betalen. Zou je iets meer uitleg kunnen geven? 

Bezoeker

@Jan dit hebben ze aantal jaren geleden gedaan. Vermoedelijk voor jouw tijd. Toen betaalde je gewoon aan het eind van de maand. Ze hebben toen het veranderd naar vooruit betalen i.v.m. de wanbetalers (em moet iedereen er maar aangeloven). Dus 2x in 1 keer. Niet iedereen heeft hier aan meegedaan. Ik betaal al jaren op de 23e voor de maand waar die in valt. En ik krijg de laatste jaren een herinnnering op de 15e dat ik die premie al had moeten betalen om dat ze het naar voren hebben En dan ligt voor de 1e van de nieuwe maand alweer de premie op je mat. Daarom ga ik niet over op incasso, want dan trekken ze even 2 keer de premie. En voor die herinnering moet ik ook nog is een 1 euro extra betalen. Zo slim zijn ze dan ook nog. Mijn salaris komt ook niet op 1 januari voor de maand januarie, dat is voor december.