0 likes

Op het declaratieoverzicht kan ik zien welke bedragen bij Zilveren Kruis zijn gedeclareerd door zorgverleners. Daarachter staat welk bedrag wordt vergoed, maar als dat minder is dan het gedeclareerde bedrag, of zelfs nihil, staat de reden er niet bij, bijv. niet in het vergoedingen-pakket of vanwege het nog niet gebruikte deel van het eigen risico. Mijn suggestie is om, als het om een verrekening gaat met het eigen risico, dat aan te geven (bijvoorbeeld met de code ER)

Opmerkingen
Moderator

Welkom op de community MBoelsma! Ik snap je idee. Het is duidelijker wanneer er een korte uitleg achter de vergoeding de benoemen zodat je helder hebt waarom je bijvoorbeeld zelf iets moet betalen of niet. Ik heb je idee voorgelegd aan mijn collega en hoop hier deze week een update van te kunnen geven! 

Ik kom in dit topic bij je terugSmiley Vrolijk 

Moderator
Status gewijzigd in: Ter beoordeling

Moderator

Goedemorgen MBoelsma, allereerst excuus voor de late reactie! Niet mijn bedoeling om je zo lang te laten wachten.

Ik heb je idee voorgelegd en kreeg direct te horen dat je niet de enige bent die dit een goed idee vindt! Meerdere verzekerden zouden het fijn vinden als deze omschrijving duidelijker wordt. We willen dit daarom graag aanpassen. Dit vraagt wel iets van onze systemen en is daarom niet 1, 2, 3 geregeld. Ik weet helaas geen datum of toekomst beeld wanneer dan wel maar hier van hou ik je op de hoogte! Ik zet de status van het idee om naar: 'In ontwikkeling' 

Moderator
Status gewijzigd in: In ontwikkeling