0 likes
Opmerkingen
Moderator

@wdr

Bedankt voor je idee! Om je voorstel even helemaal duidelijk te krijgen, vraag ik me af over welk document je het precies hebt. 

Zo is er bijvoorbeeld een document (eventueel online) van 19 november. Hierin staat kort aangegeven wat de nieuwe premie voor 2017 gaat worden. Daar staan de kortingen niet specifiek bij vermeld. Op het polisblad wordt wel aangegeven hoe hoog de kortingen zijn. 

Wat is voor jou een goede en duidelijke manier om de collectiviteitskorting te vermelden? 

Moderator
Status gewijzigd in: Nieuw

@wdr

Ik kom graag even terug op de vraag van Eva hierboven. Weet je nog om welk document het gaat?

Misschien is je idee al opgepakt. Want als je inlogt in Mijn Zilveren Kruis zie je nu bij  'Mijn verzekering en gegevens bekijken' (laatste van de 5 blokken onder je naam) ook staan wat de korting is: De bedragen zijn inclusief € **,** collectiviteitskorting​​. Is dat misschien wat je bedoelt? Laat het even weten, want misschien kan ik jouw idee dan op 'Uitgevoerd' zetten.

Moderator

@wdr

Als het goed is heb je afgelopen week de informatie voor 2018 gekregen. Was de informatie dit jaar duidelijker voor jou? En heb je gezien wat je eventuele korting is?

Tip: Als je inlogt in Mijn Zilveren Kruis en kijkt bij 'ontvangen post' zie je je een pdf met het polisblad 2018. Daarin staat het kortingspercentage op 1 rij.

Collectiviteitskortingen, voorbeeld:

Basis Zeker XX %

Aanvullend XX %