0 likes

Als tijdens een telefonisch gesprek of door huisarts blijkt dat de mantelzorgtaken te veel worden is het slim om een aanspreekpunt aan te bieden en samen te kijken hoe nu verder.

Opmerkingen
Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Beste @lidyactief,

 

Welkom terug op de community. Fijn om te horen dat de nieuwe huisartsen luisteren en meedenken. Maar je zegt dat de nazorg nog mist, hoe zou je dit het liefste voor je zien?

 

Ik lees dat je dit jaar dus wel in gesprek bent geweest met de gemeente. In ieder geval goed dat je je verhaal daar hebt kunnen delen, ondanks dat er niet het gewenste resultaat uit is gekomen. Heeft de gemeente uitleg gegeven waarom ze je geen cliëntenondersteuner aanbieden? Zo ja, wat was de uitleg?

 

Je hebt het over het inzetten van mantelzorgmakelaars vanuit het socialteam als cliëntenondersteuner. Wat denk je dat er op die manier gaat veranderen? Ik ben ook benieuwd wat andere communityleden hiervan vinden. @tijn63 hoe denk jij hier bijvoorbeeld over?