0 likes

Hallo collega's,

 

We hebben de afgelopen dagen een aantal berichten gekregen over de brief hieronder. Wat we voornamelijk van klanten hoorden is dat de toon niet erg klantvriendelijk is en dat het sparen van het milieu door digitaal te communiceren niet bewezen is.


Wat vinden jullie van de brief en de signalen?

 

Groeten, het Community Team.

 

Polis Denk Mee.PNG

Opmerkingen
Expert

Bedankt voor het doorgeven. WIj zullen dit meenemen in de verdere ontwikkelingen. De belangrijkste reden waarom wij mensen graag digitaal willen hebben is dat de verzekerde makkelijk alle verzekeringszaken in Mijn Zilveren Kruis kunt bekijken. Wanneer de verzekerde inlogt in Mijn Zilveren Kruis is er een persoonlijke omgeving. Daar krijgt u een overzicht van de persoonlijke gegevens. Ook krijgt de verzekerde meer inzicht in het zorgverbruik en eigen risico. Inloggen is snel en veilig met uw DigiD. Zo heeft de verzekerde alle informatie bij elkaar zonder te hoeven zoeken in ordners. Het argument over het milieu is een slecht gekozen argument. Dat realiseren wij ons nu.

Nieuwkomer

Misschien een tip om alle brieven eens na te lopen. In het verleden heb ik hier al eens een klacht over ingediend bij ZK.

Alleen de zin al van: "We krijgen geld van u" gaan je nekharen al rechtop van staan. 😉

Moderator

Goedemorgen Lecon, fijn dat je ook de moeite neemt deze tip/feedback op de community te delen. Dit is een mooie plek om met elkaar te kijken hoe we dingen kunnen verbeteren. 

 

Je geeft aan dat de zin: 'We krijgen geld van u' vooral de nekharen overeind doen staan! Deze feedback geef ik sowieso door. Kan je ons misschien helpen door toe te lichten welke zinnen of brieven nog meer verbeterd kunnen worden? En heb je misschien voorstellen of ideeën hoe we duidelijk kunnen zijn zonder een vervelend gevoel op te roepen. Dit is uiteraard nooit de bedoelingSmiley Vrolijk

 

Dank alvast voor het meedenken Lecon.