0 likes
Opmerkingen
Community Manager

Hoi @Simone87, bedankt voor je idee. Zeker een goede vraag waar ik zo het antwoord niet op weet, dus ik ga kijken wie binnen het bedrijf hier meer verstand van heeft. Ik kom er op terug.

Moderator

Hallo @Simone87,

Ik heb nog vraag voor je. Had je gezien dat je via Mijn Zilveren Kruis ook de afschrijfdatum van de premie kunt aanpassen?  Je kunt kiezen voor de 15e, 21e, 24e, 27e of 1e van de maand. Is dat iets waar je misschien wat aan hebt?

Moderator
Status gewijzigd in: Ter beoordeling

Moderator
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd

Hallo @Simone87,

We hebben navraag voor je gedaan. Helaas kunnen wij niet regelen dat je per 4 weken de premie betaalt. Ons administratief systeem is daarvoor niet geschikt. De groep verzekerden die per 4 weken wil betalen is relatief klein. Daardoor zou het ook te kostbaar worden om dit in te regelen. Met het per maand betalen gaan we mee in wat gebruikerlijk is. Daarom zet ik dit Denk-Mee idee op 'wordt niet uitgevoerd'.

We hebben wel andere mogelijkheden die misschien kunnen helpen

Je kunt zelf de afschrijfdatum handig inplannen. Dat legde ik hierboven al uit. Ook kun je ervoor kiezen om het eigen risico alvast vooraf gespreid vooraf te betalen. En de mogelijkheid bestaat om de betaalperiode aan te passen. Naast het betalen per maand, kun je ook per half jaar of per jaar betalen. Dan krijg je ook nog eens korting. Niet iedereen is in staat om de premie per half jaar of jaar te betalen, maar ik wil de mogelijkheid toch wel noemen. En misschien kun je zelf elke 4 weken wat apart kunt houden om 1 extra termijn te kunnen betalen? Ik weet dat ik hiermee het probleem van salaris per 4 weken en betalen per maand niet oplos. Maar misschien heb je wat aan mijn tips.