Opmerkingen
Community Manager

Hoi @JeroenSwets, welkom, en bedankt voor het indienen van je idee. Zilveren Kruis heeft het initiatief genomen om een 'leefstijlplatform' in de markt te zetten: Actify Ik ga als eerste navragen of ze bekend zijn met de vergoeding van Vitality en wat ze ervan vinden en kom er op terug.

Community Manager

@JeroenSwets Ik heb twee follow-up vragen: heb je zelf een Iphone, en ben je op dit moment verzekerd bij Zilveren Kruis? 

Goed idee van Jeroen Swets en sta ook achter dat idee. Voor wat betreft de follow-up vragen, beide is ja.

Community Manager

@DannyvanderWeijden Welkom op de community. Heb je een e-mail van ons ontvangen met de uitnodiging om mee te doen aan de pilot, en heb je je aangemeld?

Debutant

Ik kan me volledig scharen achter dit idee. Stappen activity om een grote gezonde stap voorwaarts te maken. Ik zou graag een bijdrage leveren aan de pilot. 

@Raoul Thanks en nee ik heb nog geen uitnodiging gehad om mee te doen aan de pilot.

Community Manager

@jeroen64 en @DannyvanderWeijden Jullie kunnen jullie nog inschrijven voor de pilot via zk.nl/challenge. Op die pagina staat ook meer informatie over de pilot. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.