Ik heb gehoord dat verzekeraars miljoenen uitgeven aan reclame spotjes. Waarom maakt ZK niet een heel simpel bekend dat ze geen uitgebreide en dure reclame's gaan maken om klanten binnen te halen maar dat ze de premies goedkoper maken? Ik denk dat de verzekeraars maar klanten trekken door goedkopere premies dan door reclames. Iedereen doet toch een prijscheck via vergelijkingssites. Dan springt ZK er uit.

Goed idee?

Opmerkingen
Voormalig medewerker Zilveren Kruis
Status gewijzigd in: Meer reacties nodig

Bedankt voor jullie reactie @WimKoerten en @Abokhorst. Ik zie niet goed wat de reacties te maken hebben met het onderwerp van dit 'Denk-mee'-idee. Daarom reageer ik niet inhoudelijk. Dat is niet omdat ik jullie wil negeren. Maar omdat ik vind dat de reacties los staan van het idee. Wil je in discussie over een specifiek idee, open dan gerust een topic.

Vaste bezoeker

Staus gewijzeigd door Corine V.

beste Corine, ik heb eerder niet gereageerd, maar nu ik alles teruglees, zie ik duidelijk de functie van communitymanager afgetekend, je hebt een dempende en mitigerende functie,

ik schreef een coherent artikel over de opbouw van alle Zilveren Kruizen, ja het is krom Nederlands, maar het verhaal is meer dan duidelijk, zeker die van van de overstap van Interpolis naar Zilveren Kruis, waar letterlijk mijn polis ter correctie over de tafel geschoven werd. Dan zit je volgens mij als 2 verzekeraars in 1 gebouw aan 1 tafel! Was dit te duidelijk om te wijzen op het feit dat we lichtelijk voor het lapje gehouden worden? 

Ook het ontwijkende antwoord aan Wim Koerten en het verzoek om meeer reacties, die nodig zijn om het subject te ondersteunen. Ik wilde het eerst laten rusten, maar heb de gewoonte zaken nog eens rustig terug te lezen en reageer dus alsnog inderdaad nu off topic.

Natuurlijk volgen er niet meer reacties, want het wordt vriendelijk en doelbewust van tafel geschoven, zeker als mijn in opbouw toch erg duidelijke verhaal met kop en staart, d.m.v de medicijndelta van Aurobindo als laatste onderdeel van mijn betoog mee te nemen mij te verzoeken een topic te maken. Tja dan schrijft niemand meer iets dat inhoudelijk verder gaat dan willen we korting of moet er iets veranderd worden in een polisonderdeel. Mijn betoog was duidelijk en gaat over het gehele beleid en ik kan nog wel tig voorbeelden noemen, maar die zal ik dan ook weer als nieuwe topics moeten opvoeren. 

Ik doe hier dan niet meer aan mee, want dit is chiq iemand de mond snoeren, die ook nog iets weet van beleid maken, dat was namelijk een deeltaak van mijn beroep, gevangenisdirecteur.

vriendelijke groet van Boris

Community Manager

Fijn dat je hier toch nog van je laat horen Boris, zelfs als dat je aangeeft hier niet meer aan mee te willen doen. Het is voor ons sowieso waardevol om te weten hoe bepaalde dingen overkomen op iemand. Zoals de functie van community manager, waarover jij schrijft. 

Ik heb je eerdere reactie nog even doorgelezen en ook dit hele denk mee idee topic. Zoals je ook leest in de titel, is dit van oorsprong een denk mee idee over reclamekosten van Zilveren Kruis. Langzaam wordt er ook gesproken over andere onderwerpen met een financiële aard, zoals de reserves. En natuurlijk ook jouw eigen inbreng, over de verschillende 'Zilveren Kruizen' en hoe daarop te besparen. Niet overal valt dan direct een link te maken met reclame kosten van Zilveren Kruis. Al kan ik me wel voorstellen dat minder 'Zilveren Kruizen' en daarmee een andere opbouw van Achmea daar wel invloed op kan hebben, als je het vanuit Achmea bekijkt. 

Maar dat is op dit moment niet de werkelijkheid. We kijken nu naar (en gaan over) 'deze Zilveren Kruis'. En in dit idee specifiek over reclames. Daarom ook het voorstel van Corine om andere onderwerpen in een ander topic te bespreken. Niet om het weg te wuiven en minder belangrijk te maken. Het heeft juist te maken met vindbaarheid. Zoek bijvoorbeeld maar eens op 'reclames Zilveren kruis' via Google. Dan staat dit topic bovenaan. Om mensen dus snel in het juiste topic te krijgen, over het onderwerp waarover ze willen praten of lezen. Andersom geldt dat natuurlijk ook. 

Dat wil dus niet zeggen dat we niet over dit onderwerp in gesprek kunnen met elkaar en andere communityleden. Ik kan me wel voorstellen dat ook andere mensen dat interessant vinden. Ik verwacht dan een gesprek dat vooral zal gaan over hoe de constructie eruit ziet en de vragen, ideeën, ervaringen en meningen die mensen hierbij hebben. Met jouw achtergrond als gevangenisdirecteur (bedrijfsvoering) kan je daar denk ik vast nog wat in toevoegen. Ik wil wel eerlijk aangeven dat het helemaal aanpassen van de manier waarop Achmea werkt met de verschillende merken die eronder vallen natuurlijk wel een veel grotere stap is, vergeleken met bijvoorbeeld reclames van Zilveren Kruis of aanpassingen in Mijn Zilveren Kruis. Misschien kom je wat verder via een andere organisatie. Wie weet is de Vereniging Achmea wat om mee in gesprek te gaan hierover?