0 likes

Ik heb twee verzoeken:

1. Als ik ben ingelogd gaat het bladeren/scrollen binnen een onderwerp heel traag. Dit is eigenlijk onwerkbaar bij lange onderwerpen. Als ik ben uitgelogd gaat dit veel sneller. 

2. Ik wil bovenaan direct naar de laatste pagina kunnen springen. Dus "1,2,3.... volgende " zou ook bovenaan moeten staan.

Opmerkingen
Community Manager

@Feina Ik neem je wensen mee. Ik heb nog wel een vraag over jouw eerste constatering: wat gaat er dan precies trager en op welk apparaat? 

Community Manager
Status gewijzigd in: Ter beoordeling

Community Manager

Hoi @Feina

Het is inmiddels een tijdje geleden. Maar ik kwam dit idee tegen, met daarin twee van je suggesties. 

Als ik je tweede suggestie goed heb begrepen, is dit inmiddels beschikbaar. Zowel onderaan als bovenaan de pagina heb je de '1,2,3, Volgende' knop. En ook de optie om meteen naar de laatste pagina te gaan.

Hieronder een plaatje uit het FreestyleLibre topic als voorbeeld:
 Knipsel.PNG

Is dit ook zoals jij het in gedachten had? Of mis je hierin nog iets? 

Over je eerste punt had Raoul nog wat vragen. Als dat nog steeds speelt, misschien kan je wat meer informatie geven? 

Fanatiekeling

@Eva S, ik kan het niet meer herhalen. ( eerste punt: trager indien ingelogd).

Community Manager

Duidelijk @Feina. Dank voor de terugkoppeling! We hebben hierover ook nog geen andere klachten ontvangen. Dus dan laat ik dat punt even aan ons voorbij gaan. Is het andere punt nu wel aangepast zoals jij voor ogen had? Dan sluit ik dit idee namelijk. 

Fanatiekeling

Ja, het andere is opgelost.

Community Manager
Status gewijzigd in: Uitgevoerd