Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Zilverkorting een sigaar uit eigen doos?

Bewerkt 
Nieuwkomer

Speciaal bij een ZK aangesloten opticien (Eyewish) langs gegaan. Met mijn ZK pasje, want op de website van ZK staat dat je die vooral moet laten zien voor de SPECIALE korting!

(...Met Zilverkorting maakt u gebruik van de inkoopkracht van Zilveren Kruis. We maken scherpe afspraken over prijs en kwaliteit voor u. De korting is onder voorbehoud van wijzigingen....staat op de website) 

Buiten staat een groot bord (wat kennelijk voor iedereen geldt!) met € 200 op een complete multifocale bril.

Ik wil geen nieuw montuur, maar dan krijg ik de € 200 korting niet. Op mijn vraag waar dan de Zilverkorting

zit, als antwoord: daar heb je dan ook geen recht op. Waar zit nou het verschil tussen iedereen die € 200 korting krijgt en de speciale Zilverkorting? Die is er niet. Als ik er een duur montuur bij koop, dan ben ik met korting minstens net zo duur uit als alleen glazen zonder korting. Ik noem dit volksverlakking.

Ga morgen maar eens even bij Specsavers kijken. Misschien hebben die wel eens van Zilverkorting gehoord...

Lodé

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Zilverkorting een sigaar uit eigen doos?

1 ANTWOORD

Re: Zilverkorting een sigaar uit eigen doos?

Bewerkt 
Moderator

Goedemiddag Lodé, ik kan mij voorstellen dat je je afvraagt wat die Zilverkorting nou precies inhoudt als je de opticiens andere kortingen ziet aanbieden. 

Opticiens zijn inderdaad vrij zijn om hun eigen kortingen vast te stellen en deze aan te bieden aan al hun klanten. Het kan natuurlijk zijn dat zij soms hele scherpe kortingen kunnen bieden! Hier hebben wij geen invloed op. We hebben wel vaste afspraken gemaakt waar Zilveren Kruis verzekerde gebruik van kunnen maken op vertoon van hun zorgpas. Die exacte kortingen vind je op onze website.

De Zilverkorting is overigens een kortingsregeling voor meedere dingen, niet alleen voor brillen! Heb je misschien verbetervoorstellen voor de Zilverkorting? Ben benieuwd.