Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Wat is de vergoeding voor brillen en/of contact lenzen met een Bovag zorgpolis?

Nieuwkomer

Jullie hebben met de Bovag extra afspraken gemaakt. Waaronder 3 extra fysio behandelingen en een health check .
Maar jullie hebben het ook over "extra vergoedingen op brillen en contactlenzen" maar ik kan nergens vinden wat de extra vergoedingen zijn..
Kunnen jullie mij die door geven ?

Wat is de vergoeding voor brillen en/of contact lenzen met een Bovag zorgpolis?

OPGELOST
4 ANTWOORDEN

Re: Wat is de vergoeding voor brillen en/of contact lenzen met een Bovag zorgpolis?

Fanatiekeling

Ik vond de extra vergoeding van €30 per drie jaar op een speciale website. Zie afbeelding.

Re: Wat is de vergoeding voor brillen en/of contact lenzen met een Bovag zorgpolis?

Moderator

Hoi Caspar,

het antwoord van Elze (€ 30,- per 3 jaar) klopt. Dankjewel Elze.

Je kunt dit ook zien op onze website. Bij de vergoedingen kun je je collectiviteitsnummer invullen. Je ziet dan onder de "gewone" vergoeding uit het pakket dat je wilt kiezen ook een blokje met de extra vergoeding vanuit je collectief.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Nieuwkomer

Ik ben via BOVAG collectief verzekerd, wat houd het BOVAG extra aanvullend pakket in?

Moderator

@rine Ik heb je post verplaatst naar een ander topic, ook over de BOVAG Zorgpolis. 

Zoals mij collega eerder heeft aangegeven, kan je op onze website de collectiviteit invullen. Dan krijg je per vergoeding te zien welke extra vergoedingen er uit de BOVAG Zorgpolis komen. 
Wil je een overzicht van alle extra vergoedingen? Wanneer je de collectiviteit hebt ingevuld, wordt ook de downloads pagina hieraan aangepast. Hier een linkje naar de extra vergoedingen vanuit de BOVAG Zorgpolis 2016. 

Kom je er zo uit? 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.