Wanneer kom je in aanmerking voor een nieuwe werk trippelstoel?

Gast

Goedemorgen allemaal ,

Heb sinds 2012 een electriche werk trippelstoel een hele fiijne .

Maar hij wordt slechter zit er niet meer fijn op .

De handvatten gaan plakken van het vele gebruik dat is niet het ergste !

Maar hoe we hem ook stellen hij zit niet meer goed voor mij . Krijg last van mijn rug . Wanneer kom je in aanmerking voor een nieuwe opnieuw aangepaste stoel?

Het is de enigste stoel waar ik lekker op zat. Ook de rolstoel gaat pijn veroorzaken , maar die gaat via de WMO.

Alvast bedankt  Groetjes Mieke 

Wanneer kom je in aanmerking voor een nieuwe werk trippelstoel?

4 ANTWOORDEN 4

Re: Wanneer kom je in aanmerking voor een nieuwe werk trippelstoel?

Webcare

Hoi Mieke,

Wat vervelend dat je zoveel problemen ervaart met de trippelstoel! Om meteen op je vraag in te gaan:

Voor vervanging van een trippelstoel stoel kan je terecht bij de leverancier. Hebben wij geen contract meer met de leverancier die in 2012 de stoel heeft geleverd? Neem dan contact op met een gecontracteerde leverancier bij jou in de buurt. Dit kan zonder verwijzing.

De leverancier mag zelf beoordelen of je een vervangende stoel krijgt. Belangrijk voor jou is denk ik om je ervaringen met de huidige stoel te benadrukken. Geef daarbij ook aan dat je het liefst een geheel nieuwe stoel krijgt, aangezien er al zoveel pogingen zijn gedaan om de huidige stoel aan te passen.

Onderaan mijn bericht geef ik je 2 linkjes mee. De 1e brengt je naar de vergoedingspagina voor een trippelstoel. De 2e brengt je naar de Zorgzoeker. Gebruik de Zorgzoeker om een gecontracteerde leverancier bij jou in de buurt te vinden als de huidige leverancier geen contract meer heeft.

Kan je met deze informatie al verder denk je Mieke? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Bart

https://www.zilverenkruis.nl/consumenten/vergoedingen/Paginas/Trippelstoel.aspx

https://zorgzoeker.zilverenkruis.nl/

Gast

Dankjewel Bart ,

Hier kan ik zeker iets mee. De leverancier van deze heeft geen contract met jullie. 

Maar ga kijken voor een andere.

Ook de rolstoel gaat problemen geven met zitten , maar dat is voor de WMO.

Vind het altijd zo’n gedoe allemaal net of je niet dankbaar bent met wat je hebt .

Maar dat ben ik wel , maar goed kunnen zitten is belangrijk!

Groet .

Mieke .

Webcare
Webcare

Hallo Mieke, je weet ons te vinden he, als je nog met vragen zit. En de vergoedingen zijn er niet voor niets!
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Gast

Goedemorgen Kim,  

Weet dat de vergoedingen er zijn 😉.

En heb ook een aanvraag bij een verstrekker ingevuld .   Maar nog niets van gehoord.       Misschien hebben ze het druk .

En maak alleen gebruik van de vergoedingen als het echt nodig is!!

Dit is/ was de enigste stoel waar ik fijn in zit .

Groetjes en alvast een goed weekend     Mieke 🌸🌺🌸