Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Waarom wordt de declaratie van mijn lensabonnement niet vergoed?

Starter

Hoi allemaal,

 

ik heb afgelopen geprobeerd om een lenzenabonnement (3 maanden) te declareren. Uiteindelijk is deze declaratie niet geaccepteerd. Dit stond er bij:

 

- Wij vergoeden deze behandeling niet (helemaal).
- Wij vergoeden geen pin- of kassabon.

 

Kan dit puur komen omdat ik een foto heb gemaakt van het bonnetje? Ik vreesde hier namelijk al voor, want ik heb bij de aanschaf van de lenzen namelijk helemaal geen nota gekregen.

 

Wat moet ik nu doen? Heeft de opticien (Specsavers) gewoon online een nota klaarstaan? Zo ja, wel jammer dat zij mij dit dan niet gelijk meegeven. Of is dat ongebruikelijk?

 

Alvast bedankt.

 

Groetjes Marley.

Waarom wordt de declaratie van mijn lensabonnement niet vergoed?

1 ANTWOORD

Re: Waarom wordt de declaratie van mijn lensabonnement niet vergoed?

Moderator

Hoi Marley,

 

Het klopt dat alleen een bonnetje niet voldoende is om jou te nota te betalen. We hebben hiervoor echt een nota nodig met uitgebreidere informatie. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet weet of Specsavers een online omgeving heeft waar je die nota kunt vinden. Wellicht handig even met het filiaal te bellen en advies te vragen? Ik ga ervan uit dat zij jou heel gemakkelijk een nota kunnen toesturen. Krijg je hem op papier? Gebruik dan de declaratie app om een foto te maken van de nota.

 

Laat je even weten of het gelukt is?