Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Waarom is er geen contract met Santulli Orthopedie in 2016?

Starter

Beste meneer Hoogers,

Ik ben een jonge, fleurige vrouw die de ziekte MS heeft. Ik maak gebruik van een rolstoel en loopstokken. Ik kan dus niet goed lopen. Maar voor de rest kan en doe ik alles zelf.
Ik werk als internal auditor voor een bank. Ik kan al een paar jaar niet meer lopen op gewone schoenen en had 5 jaar geleden al het advies gekregen van zowel de ergotherapeut als revalidatie arts dat ik orthopedische schoeisel nodig heb. Ik wilde hier niet aan beginnen. Ik moest huilen bij het idee van het dragen van zulke schoenen. Schoenen zijn voor een vrouw namelijk heel belangrijk. Ik droeg uit noodzaak op mijn werk jarenlang bergschoenen. Ik vond dit mooier dan de orthopedische schoenen. Kun je dit beeld voor je zien? Ik zie er picobello en elegant strak in pak uit, mooi verzorgd, rolstoel mooi glimmend en schoon, maar van die lelijke lompe wandelschoenen. De droom om ooit op mooie schoenen te lopen had ik opgegeven.
Uiteindelijk kon ik ook niet meer lopen op de bergschoenen en moest toegegeven dat ik echt orthopedische schoenen nodig had. Ik heb stad en land afgezocht naar een orthopedische schoenmaker die kwaliteit leverde, maar ook met een schoen die er oke uitzag. Ik zocht en vond meer. Ik vond namelijk een schoenmaker die niet alleen hart voor zijn vak en klanten heeft, maar ook kwaliteit levert en daar bovenop ook nog mooie schoenen maakt. Ik heb vorig jaar mijn 1e orthopedische schoenen in gebruik genomen en ben hier intzettend trots en blij mee. Ik kan hierdoor beter lopen. Het heeft mijn loopafstand vergroot waardoor ik ook meer kan doen. Daarnaast zijn ze ook ontzettend mooi. Ik krijg zoveel complimenten! Mijn droom was uitgekomen. Ik liep weer op mooie schoenen....