Vervolg Reuma

Gast

Goede morgen.

Zoals bekend heb ik reuna en parkison beide vervelende ziekte,s maar die waren goed met medicijnen en injectie,s goed,waardoor ik nog heel veel werkjes kan voldoen,maar nu werken de spuiten niet meer (pretnison) en vervolg hierop is minder leuk.

Ik gebruik nu twee pleisters morfine op de meest voorkomende plaatsen die met een tens verbonden zijn en zelf kan regelen en twee tabletten met morfine en nog behoorlijk vele pillen en twee injectie,s per week die ik zelf gebruik en ten slotte de maag sonde die de laatste weken behoorlijk iriteerd,maar dat valt allemaal niet mee op je 77 ste jaar er zullen zeker mensen zijn met dezelfde kwalen ,maar ga niet in een hoekje van je kamer zitten ik zelf was vanmorgen 5,30 uur uit bed tot vanavond 23,00 uur naar bed en ben nog steeds zeer tevreden ondank de ziekte,s

Vervolg Reuma

1 ANTWOORD

Re: vervolg Reuma

Webcare

We zijn weer verrast hoe je het allemaal aanvliegt @wdfaasse1290. Dat het je lukt zo positief te blijven ondanks de situatie waarin jij nu zit.. Enorm balen dat je nu beperkter bent. Welke werkjes deed je zoals wat nu niet meer gaat? Lukt het je toch nog je dag enigszins in te vullen? 

groetjes van ons allemaal en hou je haaks,

We vinden het superleuk dat je ons geregeld op de hoogte houdt Wim.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.