Vervanging orthopedische schoenen

Stamgast

Orthopedische schoenen - voorwaarden 2016.JPG

Ik kreeg in maart 2015 mijn eerste paar orthopedische schoenen en in september 2015 kreeg ik een wisselpaar. Nu de kwestie waarover onduidelijkheid is: wanneer mag ik op zijn vroegst mijn schoenen vervangen? Ik ben van mening dat dat 18 maanden na maart 2015 is, dus dat ik daar op zijn vroegst al in september 2016 recht op gehad zou hebben, ervan uitgaande dat dat eerste paar ook daadwerkelijk aan vervanging toe zou zijn natuurlijk. Tevens ben ik van mening dat ik dan opnieuw een tweede vervangende paar zou mogen in maart 2017, dus 18 maanden na september 2015. Zo interpreteer ik althans bovenstaande voorwaarden. Anderen beweren echter dat ik op z'n vroegst voor het eerst recht heb op een vervangend paar 18 maanden na september 2015. En wanneer ik daarna weer een wisselpaar zou mogen is mij volstrekt niet duidelijk.

Hoe zit het nu echt?

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Vervanging orthopedische schoenen

OPGELOST
3 ANTWOORDEN

Re: Vervanging orthopedische schoenen

Fanatiekeling

Ik geef u gelijk wat de termijnen betreft. Maar in de voorwaarden staat wel " minimale gebruikstermijn", dus dat kan betekenen dat u geen nieuwe schoenen krijgt als de oude er nog goed uitzien.

Groet, Feina.

Stamgast

Ik zeg ook: ervan uitgaande dat de schoenen daadwerkelijk aan vervanging toe zijn. En daarom staat er in de voorwaarden minimale gebruikstermijn. Wat volgens mij zoveel betekent als: ook al heb je de lappen d'r bij hangen, als die schoenen nog geen anderhalf jaar oud zijn, krijg je mooi geen nieuwe.

Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain

Webcare
Webcare

Hallo @HSS en @Feina,

Jullie hebben beiden gelijk over die 18 maanden. Tot 18 maanden is er helemaal geen vergoeding voor nieuwe schoenen. Zijn de schoenen na die termijn versleten, dan bekijkt de leverancier of de schoenen gerepareerd kunnen worden, of dat vervanging nodig is. Bij vervanging vraagt de leverancier toestemming bij ons aan. 
Je kunt dit nalezen op deze pagina.
Is het zo duidelijk voor jullie?
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.