Vergoeding steunzolen

Nieuwkomer

Verrast was ik dat u mijn aangeschafte steunzolen van een erkende orthopeed aangesloten bij brance organisatie SEMH niet vergoede . Na telefonisch bij u geinformeerd te hebben ,zegt u alleen te vergoeden als ze zijn aangesloten bij stichting LOOP, Kwaliteitsreg Paramedici, of NVOS Orthobanda. Want aldus u klantenservice kan iedereen wel aangesloten zijn bij SEMH, en geeft dit geen kwaliteits waarborg.

Hoe gek is het dat u bij de zelfde orthopeed de orthopedische schoenen met inlegzolen wel vergoed.

Is dit omdat de steunzool in het aanvullende pakket zit en dat u de vrijheid neemt om de regels zo aan te passen dat u niet hoeft te betalen? op deze manier kunt u  de 65 miljoen winst die u afgelopen jaar maakte  nog verder omhoog krikken. Ik verwacht van u dat u deze absurde regel verandert en dat u mijn de steunzolen vergoed .

Vergoeding steunzolen

1 ANTWOORD 1
Highlighted

Re: vergoeding steunzolen

Webcare

Goedemiddag Klaas, 

Bedankt voor je bericht. 

Ik begrijp dat je onaangenaam verrast was dat je de steunzolen aangeschaft bij jouw orthopedisch schoenmaker niet vergoed hebt gekregen. Terwijl je nog had nagekeken of de schoonmaker bij ons aangesloten is. 

Als je voor mij je relatienummer, postcode en geboortedatum hebt dan pak ik je polis erbij en kijk ik voor je na of de afhandeling goed is gegaan. 

Ik hoor graag van je!

Groeten Andrea