Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Vergoeding full scan ooglaserbehandeling

Starter

Mijn declaratie van 21 september (3526610062) wordt door jullie op 25 september 2015 afgewezen en niet vergoed. Reden die jullie opgeven: full scan en quick scan ooglaserbehandeling worden niet vergoed. Ben het hier niet mee eens.

Ik heb de ooglaserbehandeling namelijk vergoed gekregen uit de basisverzekering op basis van medische gronden. Op de factuur van de ooglaserbehandeling is in mindering gebracht: de kosten voor de full scan/quick scan. Deze "korting" wordt verwerkt op de factuur, met andere woorden: Zilveren Kruis heeft deze korting onterecht ontvangen want zou mij rechtstreeks moeten toekomen.. Jullie hadden aan mij het volledige bedrag van de ooglaserbehandeling moeten vergoeden (en de korting van de full scan en quick scan NIET mee mogen nemen). Met andere woorden: ik dien het bedrag te ontvangen van de kosten van de quick scan/full scan omdat jullie precies dit bedrag te weinig aan mij hebben uitgekeerd omdat jullie dachten dat dit de kosten van de ooglaserbehandeling was.

Graag jullie reactie hierop.

Vergoeding full scan ooglaserbehandeling

OPGELOST
1 ANTWOORD

Re: Vergoeding full scan ooglaserbehandeling

Moderator

Hoi Kiwi,

Fijn dat je je vraag weer op de community heb gesteld. Ik heb mijn collega van de declaratie afdeling gebeld om te kijken wat er precies mis gaat. Mijn collega zoekt dit graag voor je uit en neemt hierover contact met je op. Zou je mij misschien via een prive berichtje je telefoonnummer kunnen sturen. Mijn collega neemt dan binnen een aantal werkdagen contact met je op.

Meer informatie over de vergoeding van ooglaseren vind je hier. 

Ik hoor graag van je.