Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Vergoeding bril voor dochter

Starter

Mijn dochter (3 jaar) moet een bril. Op haar polis staat: beter af 2 ster.
Dit zou volgens de website neerkomen op 100 Euro vergoeding.

Nu ben ik bij een leverancier geweest die afspraken met Zilverenkruis zou hebben, maar deze hebben geen brillen in de maat van mijn dochter.
Ik ben dus naar een andere gegaan, die niet op de lijst staat, waar ze wel goede brillen hebben.

Toen ik navraag deed over de vergoeding door Zilverenkruis, werd een tabel erbij gehaald (van dit jaar) waarbij 150 Euro vergoeding stond voor 2 sterren Beter Af. Er werd ook gezegd dat zij direct met Zilverenkruis de afhandeling van de vergoeding deden.

Hoe zit dit nu? Wat krijg ik nu vergoed voor een bril voor mijn dochter (ook bij een winkel die niet op de 'lijst' staat)?

Vergoeding bril voor dochter

OPGELOST
3 ANTWOORDEN

Re: Vergoeding bril voor dochter

Medewerker

Beste JBoersma,

U heeft recht op de 100,- vergoeding, of we nu wel of geen contract hebben met de opticien. Het voordeel van een gecontracteerde opticien is dat er een extra korting mogelijk kan zijn, die vanuit deze opticien wordt gegeven. Daarnaast zullen zij het bedrag waar u recht op heeft direct declareren.

Naast de 100,- vergoeding is het ook mogelijk dat u een extra vergoeding uit uw eventuele collectiviteit krijgt. Wat ik vermoed is dat u bij een opticien bent geweest die is aangesloten bij het Collectief van Zelfstandige Opticiens(CvZO). Met deze aangsloten opticien hebben we dan ook een contract. Om dit voor u na te gaan zou ik graag uw polisgegegevens in een privé bericht willen hebben zodat ik precies kan zeggen hoeveel u vergoed krijgt.

Groet,
Michiel

Starter
Het gaat om opticien Tilroe in Vlissingen.
Ik zie niet hoe ik een persoonlijk bericht kan sturen...om de andere vraag te kunnen beantwoorden.
Bij de check op de website volgde er geen extra voordeel uit de collectiviteit van mijn werk.

Groeten,
Jonathan

Moderator
Hoi Jonathan,

Als je op het forum naar je eigen profiel gaat vindt je links onderaan een kopje 'Priveberichten'. Een van de opties onder Priveberichten is: verstuur een privebericht. Wanneer je hierin Michiel zijn gebruikersnaam invult kan je Michiel een privebericht sturen.

Als het niet lukt, laat het me weten!