Vergoeding bril: moet ik de vergoeding in 1 keer uitgeven?

Bewerkt 
Starter

Ik heb een aanvullende verzekering met 3 sterren dus ik mag voor 150 euro per 3 jaar een bril uitzoeken. Moet ik die vergoeding in 1 keer uitgeven of mag ik ook het ene jaar bijvoorbeeld €100 besteden en het andere jaar nog €50

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Vergoeding bril: moet ik de vergoeding in 1 keer uitgeven?

7 ANTWOORDEN

Re: Vergoeding bril

Moderator

Goedemorgen Pien, wat een leuke vraag. Je hoeft de vergoeding voor een bril absoluut niet in 1 x uit te geven. Het best zo zijn dat je inderdaad nu een mooie bril uitzoekt die € 100,- kost en dat je over 2 jaar nog een bril koopt. Je hebt dan nog recht op € 50,- vergoeding en legt het eventuele overige bedrag zelf bij. Na 3 kalenderjaren heb je weer recht op de volledige vergoeding. 

Geeft dit antwoord op je vraag Pien? Succes met het uitzoeken van een nieuwe bril! 

Fanatiekeling

Maar..... 

Is de informatie over de vergoeding in de polisvoorwaarden of op de website dan misschien onduidelijk? Die zou misschien aangepast moeten worden.

Groet, Feina.

Moderator

Wat vind jij @piensoeter? Zou de uitleg anders moeten op de website? 

Starter
Ja dat vind ik wel. Ik heb lang gezocht naar een antwoord, maar kon het nergens vinden.

Moderator

Bedankt voor je reactie Pien! De informatie staat hier maar wellicht is er dan iets onduidelijk aan de omschrijving. Hoe zou dit voor jou beter kunnen? Ben erg benieuwd! 

Re: Vergoeding bril: moet ik de vergoeding in 1 keer uitgeven?

Voorbijganger

Maak dit meer herkenbaar op jullie site.

Reclame maken op tv en radio over vergoedingen van brillen en lensen is ook een optie.

Re: Vergoeding bril: moet ik de vergoeding in 1 keer uitgeven?

Bewerkt 
Moderator

Leuk dat je zo meedenkt Miranda! (Ook in de andere topics) 

Een aanpassing op de website is zeker iets waar we mee verder kunnen. 

Er zijn twee pagina's over vergoedingen als deze: 

Algemene pagina: Brillen en lenzen

Vergoedingspagina: Brillen en lenzen

Ik ben dan wel benieuwd hoe je dit voor je ziet. Waar zou je graag een wijziging zien? Bijvoorbeeld: Wanneer je klikt op het pakket op de vergoedingspagina, dan krijg je meer uitleg over de vergoeding. Zou daar bijvoorbeeld een zin bij kunnen? Of had je een ander idee? 

Als er een reclame komt die gaat over brillen en lenzen, dan is dit inderdaad ook een mooi signaal om mee te nemen.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.