Verbandsloffen

Starter

Namens mijn moeder:

het blijkt dat zij haar aangeschafte verbandsloffen niet vergoed krijgt.... deze heeft ze omdat deze volledig opengeritst kunnen worden, zodat zij zichtzelf kan redden als ze 's nachts naar toilet wilt. Overdag draagt zij een brace om haar omcontroleerbare rechtervoet recht te houden. 's Nachts heeft ze deze uiteraard niet om en is haar voet praktisch oncontroleerbaar en dus gevaarlijk om zelfstandig naar toilet te kunnen en ook niet mogelijk om haar voet netjes in een reguliere pantoffel te steken (na 5 maanden had ze de hak van een dure pantoffel(80€) vertrapt, zodat deze haar geen stevigheid meer gaf, zelfs gevaarlijk scheef was geworden). 

Mag ik een reden horen waarom zij deze volledig openritsbare pantoffel niet vergoed krijgt?

het betrefd:

Declaratienummer: xxxxxx 

Verbandsloffen

2 ANTWOORDEN

Re: Verbandsloffen

Webcare
Webcare

Hallo Cootje, wil je in een privébericht het relatienummer (niet het declaratienummer) en het adres van je moeder doorgeven? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen.

Een privébericht stuur je door op mijn naam te  klikken en dan op de roze knop 'een bericht verzenden' klikken.
Alvast bedankt, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Verbandsloffen

Starter
Verstuurd. Dank alvast voor de aandacht