Therapeutische kousen terugnemen?

Bekend gezicht

Goedendag

Ik heb een hele rare vraag maar het spookt al een tijdje door me hoofd..afijn..

Mijn partner is dit jaar vanuit de huisarts doorgestuurd na het zkh voor spatader controle

Ook heeft hij een verwijzing gekregen om therapeutische kousen laten aan te meten.. dit kostte ons 2 x 165 euro...gedacht hij deze nodig had..

Eenmaal na lange wachtrij is hij aan de beurt in het kzh..blijkt de pijn in de benen geen spataders te zijn!!!

Hiermee terug na de huisarts gegaan die geeft toe fout gemaakt te hebben,maar nu heb ik hier 2 paar therapeutische kousen liggen t.w.v 320 euro die hij niet aantrekt/aanhoeft!

Kan ik dit nog terug declareren ergens?

De pijn in zijn knieholte komt volgens deze huisarts door verkeerde gebruik spieren..

Als jullie tips hebben hoor ik het graag..want dit is echt zonde geld!!

Therapeutische kousen terugnemen?

1 ANTWOORD

Re: Therapeutische kousen terugnemen?

Webcare

Helemaal geen rare vraag Nanda.  Snap best dat dit jullie niet  loslaat. Je partner kan het beste met de huisarts contact opnemen en vragen hoe het nu zit met de rekening van de kousen na de foute diagnose.

De leverancier heeft de opdracht uitgevoerd, terecht dat deze moet worden betaald. 

Ik hoor graag van jou wat de reactie is van de huisarts, zijn er forumleden die hier ook ervaring mee hebben? En hoe werd dit toen opgelost?

Wens je partner beterschap, 

groet,

Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.